آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۹
فوتبال ایران
۱۱

دژاگه: بی صبرانه منتظر بازی در اروپا هستم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شش ماه باقی مانده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه بی صبرانه منتظر بازی در باشگاهی اروپایی هستم.

اشکان دژاگه در گفت وگو با روزنامه الوطن قطر درباره احتمال انتقالش به لیگ ستارگان قطر گفت: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و مدیر برنامه هایم نیز صحبتی در این رابطه نکرده است. البته به یکی از باشگاه های قطر رفتم، اما فعلا پیشنهادهایی از اروپا دارم. بی صبرانه منتظر بازی در اروپا حداقل برای شش ماه آینده تا آغاز جام جهانی 2018 روسیه هستم. جام جهانی فوتبال برای من یک هدف بزرگ است و می خواهم به صورت کامل مهیای این رقابت ها شوم.

وی افزود: ارتباط کاری من با تیم ولفسبورگ آلمان پایان یافته و چیزی برای گفتن ندارم. به طور کلی می توانم بگویم که روزهای آیندهبرای معرفی تیم جدیدم تعیین کننده خواهد بود.

دژاگه درباره باشگاه العربی و مشکلات مالی که با این باشگاه داشت، اظهار کرد: نمی خواهم در این باره صحبتی بکنم. به دوره ای که در تیم العربی بودم و هوادارانش احترام می گذارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیوستن وسلی اسنایدر به تیم الغرافه گفت: او یک بازیکن فوق العاده در لیگ ستارگان قطر خواهد بود، زیرا یک بازیکن دارای تجربه و سوابق جهانی است. حضور او باعث پیشرفت و ارزش لیگ ستارگان قطر می شود.