آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۹
سینما
۱۲
سینمای جهان

تائید حضور دی کاپریو در فیلم تارانتینو

کیکاووس زیاری

کوئنتین تارانتینو حضور لئوناردو دی کاپریو در یکی از نقش های اصلی فیلم تازه اش درباره چارلز منسون را تائید کرد. اما او درباره نقش این بازیگر در این درام شرح حال گونه توضیحی نداد. تارانتینو گفت دی کاپریو پس از چند ماه مذاکرات فشرده، بالاخره قرارداد بازی در فیلم را امضا کرد.

نزدیکان فیلمساز می گویند دی کاپریو در جلوی دوربین این فیلم، نقش یک بازیگر قدیمی و پیر را بازی می کند که بازنشسته شده است. اما این گفته از سوی تهیه کنندگان فیلم در شرکت سونی تائید نشده است. این فیلم فعلا بدون نام است و تاریخ اکران عمومی آن نهم آگوست سال 2019 خواهد بود. نهمین فیلم سینمایی کوئنتین تارانتینو یک درام اجتماعی است و فعلا با عنوان موقت «نهمین پروژه تارانتینو» شناخته می شود. نهم آگوست که به عنوان زمان اکران فیلم تعیین شده، همان روزی است که در سال 1969، شارون تیت به قتل رسید.

به نوشته ورایتی، قبل از این گفته شده بود قرار است تام کروز، لئوناردو دی کاپریو و براد پیت در این فیلم حضور داشته باشند. با قطعی شدن حضور دی کاپریو در فیلم، حالا توجهات به حضور احتمالی دو بازیگر دیگر معطوف شده است. دی کاپریو و پیت قبل از این، در فیلم های تارانتینو بازی داشته اند. اما کروز برای اولین بار است که در فیلمی از این فیلمساز پرسروصدا بازی می کند. داستان این درام پرتنش اجتماعی درباره زندگی شارون تیت بازیگر سینما و قتل هولناک اوست. مارگوت رابی برای بازی در نقش شارون تیت انتخاب شده است. بخش مهمی از داستان فیلم هم در باره قاتل شارون تیت یعنی چارلز منسون است. منسون روز نهم آگوست سال 1969 به منزل تیت هجوم برد و او و چهار دوستش را سلاخی کرد. تیت که بازیگر سرشناس دهه هفتاد میلادی بود، زمان قتل باردار و همسر رومن پولانسکی بود.