آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۶
سینما
۱۲

تعویض کارگردان «پسرهای بد 3»

کیکاووس زیاری

سومین قسمت مجموعه فیلم کمدی اکشن «پسرهای بد» باز هم کارگردان خود را عوض کرد! تعویض دوباره کارگردان فیلم در شرایطی صورت می گیرد که طی چند سال اخیر بارها بحث شروع تولید آن مطرح شده است. حالا خبر می رسد تیم دونفره عادل العربی و بلال فلاح قرار است کارگردانی قسمت تازه پسرهای بد را به عهده بگیرند. قبل از این شرکت سونی صحبت هایی با مایکل بی، تهیه کننده مشترک فیلم انجام داده بود تا او پشت دوربین فیلمبرداری قرار گیرد. اما بی که کارگردان دو قسمت اول و دوم این مجموعه فیلم هم بوده به دلایل نامعلومی از پذیرش این کار سر باز زده است. بعد از عدم موافقت بی، شرکت سونی سراغ جو کارناهان رفت. این فیلمساز که ابتدا کارگردانی فیلم را پذیرفت، ماه مارس گذشته از همکاری با آن کناره گیری کرد. او هم دلیل کناره گیری اش را اعلام نکرد!

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، تهیه کنندگان فیلم تصمیم دارند هر چه زودتر کار فیلمبرداری آن را شروع کنند. این تعجیل به دلیل آن است که کارگردانان جدید فیلم از ساخت آن منصرف نشوند! بر همین اساس، کلید فیلمبرداری پسرهای بد3 تا یک ماه دیگر زده می شود. شهر میامی برای سومین بار، لوکیشن اصلی داستان فیلم است. ویل اسمیت و مارتین لاورنس در داستان فیلم، دو مامور پلیس بی دست و پای این شهر هستند که درگیر ماجراجویی هایی کمدی با کاراکترهای منفی و باندهای خلافکار می شوند.

العربی و فلاح، اصلیتی مراکشی دارند و در رشته سینما در کشور بلژیک تحصیل کرده اند. این دو قبل از این برای شبکه های تلویزیونی آمریکا، اپیزودهایی از چند مجموعه پربیننده را کارگردانی کرده اند. دو قسمت اول و دوم پسرهای بد در سال های 1995 و 2003 روی پرده سینماها رفتند. فروش جهانی این دو فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا، چیزی نزدیک 415 میلیون دلار بوده است.