آرشیو دو‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۱
حوادث
۱۸

حوادث جهان

آرزو کیهان
بازگشت به خانه در 70سالگی

مرد چینی که 15 سال قبل برای پیدا کردن کار از خانه بیرون رفته بود، سرانجام در70 سالگی، پیر و بیمار نزد خانواده اش بازگشت.به گزارش میرر، «سوجیاچای» 70 ساله، درحالی که با شرایط وخیم مالی روبه روشده بود ازخانواده اش خداحافظی کرد تا برای کسب درآمد، کاری دست و پا کند. اما بازگشتش به خانه 15 سال طول کشید.

این مرد هنگامی که خانه را ترک کرد 3 فرزند داشت اما اکنون که بازگشته نوه دار شده و خانواده اش نیز بزرگتر شده اند.در تصاویر منتشره دیده می شود که پسران پیرمرد پس از سال ها به استقبال پدر رنجورشان آمده و او را به خانه می برند.

دروغ عجیب برای سرکیسه کردن مردم

پدر و مادر انگلیسی که با دروغ پردازی وانمود کرده بوند پسر 13 ساله شان سرطان مغز دارد و با جلب کمک های مردمی مقداری پول به جیب زده بودند با تیزهوشی مسئولان مدرسه پسربچه شناسایی شدند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، این زوج دراقدامی بی رحمانه به پسرشان هم گفته بودند مبتلا به سرطان است و نیازمند درمان های تخصصی و گرانقیمت است. آنها با این شیوه و پس از انتشار تصاویر فرزندشان در فضای مجازی و به بهانه کمک به درمان اش از مردم درخواست کمک کرده بودند.«رابرت لانگ»- 47 ساله- و «جنی ایرواندو»- 34 ساله- که ساکن شهر «فورت والتون» هستند در وب سایتی که برای دریافت کمک به درمان پسرشان راه انداخته بودند ادعا کرده بودند پسرشان به گفته پزشکان فقط 8 ماه زنده است.اما راز تبهکاری های این زوج در پی تحقیقات مسئولان مدرسه پسر بچه فاش شد و آنها پس از رسوایی بزرگ دستگیر شدند.