آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۵۲
شهرستان ها
۵

استاندار اردبیل: تشکیل تیم تخصصی شناسایی علل طلاق در اردبیل

اردبیل-خبرنگار رسالت: استاندار اردبیل گفت: تیم متخصص و مجرب برای شناسایی علل و عوامل طلاق در استان اردبیل تشکیل می شود در کنار ریشه یابی علل طلاق در استان این تیم در زمینه ارائه راهکارهای علمی و آموزشی در این زمینه نیز فعالیت خواهد کرد.

اکبر بهنام جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: متاسفانه امروز پدیده طلاق به یک آسیب و معضل جدی در جامعه تبدیل شده است که این پدیده خود می تواند زمینه ساز ایجاد و توسعه آسیب های متعدد دیگری شود.

وی با تاکید بر توسعه اقدامات پیشگیرانه از طلاق در استان بیان کرد: در این زمینه انجام اقدامات آموزشی و روانشناسی ضروری بوده چرا که این امر نقش و تاثیر بسزایی در کاهش معضل طلاق در سطح استان ایفا خواهد کرد و انتظار می رود تا مسئولان و متولیان امر در این زمینه اقدامات و فعالیت های خود را افزایش دهند.

بهنام جو از تشکیل و راه اندازی یک تیم متخصص و مجرب برای شناسایی علل و عوامل طلاق در استان خبر داد و گفت: در کنار ریشه یابی علل طلاق در استان این تیم در زمینه ارائه راهکارهای علمی و آموزشی در این زمینه نیز فعالیت خواهد کرد که باید تلاش کنیم تا با همکاری و همراهی لازم با این تیم زمینه ساز انجام اقدامات موثر و مناسب در این زمینه در استان باشیم.