آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۵۲
شهرستان ها
۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان: عملیات اجرایی دو برنامه اشتغالزای دولت در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- خبرنگار رسالت: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بیان کرد: ملیات اجرایی دوبرنامه اشتغالزای دولت باآغازبه کارکارگاه آموزشی برای 100 نفرازنیروهای امریه های اشتغال استانداری وفرمانداری هاباهدف توانمندسازی وتسهیل گری درسطح استان آغازمی شودسکینه اشرفی در کارگروه اشتغال استان که با حضور مشاور وزیر و مدیر کل اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عضو در استانداری برگزار شد، گفت: برای اولین بار در کشور و با هدف اجرای موفق طرح های اشتغالزایی، آموزش به نیروهای امریه اشتغال در استان انجام می شود تا به عنوان بازوی توانمندساز اشتغال، یاری گر این کارگروه باشند.

وی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: از توان علمی و تخصصی سربازان امریه برای ایجاد اشتغال در شهرها و روستاها بهره گرفته شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از فرمانداران درخواست کرد: پروژه های اولویت دار هر شهرستان اعم از بخش، منطقه و روستا در این طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخورداری این طرح از پشتوانه کارشناسی و علمی برای اجرای در سطح استان ها اظهار داشت: دولت تلاش کرده با بررسی و آسیب شناسی مشکلات طرح های گذشته، مانع از تکرار اشتباهات شود.