آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۴
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

نمایش جدیدترین اخبار جهان با نرم افزار اندرویدی

امروزه در عصر ارتباطات به سر می بریم و به همین دلیل هم اطلاع رسانی درست و دقیق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچند زمانی این امر تنها به رادیو و تلویزیون و روزنامه های کاغذی محدود می شد ولی حالا گوشی های هوشمند به لطف اپلیکیشن های ویژه، می توانند کاربران را از منابع اطلاع رسانی پیشین بی نیاز کنند. یکی از بهترین نرم افزارهایی که به منظور اطلاع رسانی برای گوشی های اندرویدی ارائه شده، The Guardian v5.2.1490 Final است.

The Guardian یک نرم افزار برای نمایش دادن جدیدترین اخبار جهان به زبان های مختلف در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. درواقع با استفاده از این نرم افزار ویژه و پرکاربرد، می توانید از جدیدترین رویدادهای خبری دنیا مطلع شوید و حتی اخبار مورد نظر خود را دسته بندی کنید. این نرم افزار متعلق به یک روزنامه ایتالیایی به نام گاردین است ولی از زبان های زیادی پشتیبانی می کند. گفتنی است که تمامی اخبار قرار گرفته در این نرم افزار، به صورت مرتب آپدیت می شود ولی موضوع اینجاست که برای استفاده از این اپلیکیشن، حتما باید به اینترنت متصل باشید. البته جالب اینجاست که کاربر می تواند اخبار دلخواه خود را به فهرست علاقه مندی ها اضافه کند تا بعدا آن را به صورت آفلاین ببیند.

از ویژگی های اپلیکیشن اندرویدی The Guardian می توان به نمایش جدیدترین اخبار و رویدادهای جهان و به روزرسانی مرتب آن اشاره کرد. امکان دسته بندی اخبار با موضوعات مختلف سیاسی، ورزشی، اقتصادی و... نیز بخش دیگری از قابلیت های این اپلیکیشن است. همچنین باید گفت که این اپلیکیشن اندرویدی با انواع گوشی و تبلت اندروید سازگار است.

اگر شما هم به یکی از زبان های خارجی مسلط هستید و می خواهید تمام روزنامه های یک کشور خاص را رصد کنید مطمئنا این اپلیکیشن برایتان بسیار کارآیی دارد. برای دانلود رایگان این اپلیکیشن نیز می توانید به سایت p30world.com مراجعه کنید.