آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۵۲
ورزش
۱۱

گوناگون

تراکتور فاتح دربی تبریز

تیم تراکتورسازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و سه امتیاز دربی تبریز را به دست آورد.با این پیروزی، دومین سه امتیاز متوالی تراکتورسازی با حضور ساغلام به دست آمد.

استقلال به قطر می رود

کاروان استقلال روز 22 بهمن تهران را به مقصد قطر برای دیدار با الریان ترک خواهد کرد و پس از برگزاری این دیدار، یک اردوی آماده سازی در قطر و تا پیش از دیدار با الهلال عربستان برگزارمی کند.

کاروان ایران به کره رسید

ورزشکاران المپیکی ایران دیروز به کره جنوبی محل برگزاری بازی های زمستانی رسیدند. بازی های زمستانی به میزبانی کره جنوبی آغاز می شود. کاروان ایران با 4 ورزشکار زن و مرد در اسکی آلپاین و اسکی صحرانوردی دراین بازی ها حضور دارد.

آرامش، نیاز داوران فوتبال

قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن گفت: داوران هم اشتباه می کنند ولی فدراسیون و کمیته داوران باید دراین دو سه ماه نهایت آرامش را برای داوران ایجاد کنند تا اشتباهات کم شود.

کی روش به ازبکستان می رود

یک سایت ترکیه ای مدعی شد که سرمربی تیم ملی ایران با فدراسیون ازبکستان به توافق شفاهی رسیده است تا هدایت تیم ملی ازبکستان را پس ازجام جهانی به دست بگیرد.

سایپا در تهران مغلوب شد

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال دیروز با دیدار تیم های سایپا و خاتم اردکان درتهران برگزار شد و سایپایی ها ناباورانه مغلوب شدند.

تکواندو کاران در راه ترکیه

تکواندو کاران حاضر در اردوی تیم های ملی نوجوانان دختر و پسر اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان فردا راهی ترکیه می شوند.

انتقاد از سکاندار فوتبال

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش عملکرد پرانتقادی داشته اند گفت: 100 بار متاسفیم که فدراسیون فوتبال گوش شنوایی ندارد.

شکایت آرام طبع از پرسپولیس

آرام طبع با شکایت ازپرسپولیس خواستار طلب 325 میلیون تومانی خود شد. آرام طبع که با پرسپولیس قرارداد دو ساله داشت درپایان فصل قراردادش را به دلیل اینکه درکمتر از 10 درصد بازی ها به میدان رفته یک طرفه فسخ کرده بود.