آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۲۳
ویژه
۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به زودی اتفاقات زیرساختی خوبی در ورزش مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان خواهد افتاد

افشین حیدری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران تیم های رزمی منطقه شش اهواز که شامگاه گذشته (سه شنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست های دولت در بحث محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین، این مهم نیز در دستور کار ما قرار گرفت و هدفگذاری آن با کمک استاندار خوزستان که خود فردی ورزش دوست و پرتلاش است، آغاز شد.

وی بیان کرد: مناطق حاشیه ای شاید کمتر دیده شده اند ولی سرشار از استعداد هستند که جای کار بسیاری دارند. در برخی از این مناطق نیز ساخت زمین های ورزشی را آغاز کردیم که بخشی از آن محقق شده و برای بخش دیگر نیز تامین اعتبار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیتی که منطقه ملاشیه دارد، استاندار خوزستان نیز اعتبار خوبی برای خرید زمین جهت احداث ورزشگاه به ما داده است و ان شاءالله به زودی در این منطقه و دیگر مناطق اتفاقات خوبی خواهد افتاد. طرح های دیگری نیز در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار در دست اقدام هستند که به زودی محقق خواهند شد.

حیدری بیان کرد: خوزستان سرشار از استعداد است و مطمئنا با برنامه ریزی خوب، می توانیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم. در حوزه جوانان نیز اقدامات خوبی انجام شده است و برنامه های فرهنگی خوبی برای جوانان در نظر گرفته ایم. مقام معظم رهبری نیز بارها در فرمایشات خود به انجام کارهای فرهنگی تاکید کرده اند.

وی گفت: ما از هیچ تلاشی در حوزه های جوانان و ورزش برای مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار دریغ نخواهیم کرد و همین جا نیز اعلام می کنم با توجه به اتفاقات خوبی که دولت در بخش ارزش افزوده لحاظ کرده است، بخشی از این اعتبارات برای مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار صرف خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: در آینده نیز میزبان چندین مسابقه بین المللی در خوزستان هستیم و این افتخار را داریم که برای اولین بار در فروردین 97 از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2018 میزبانی کنیم.

این مسابقات در سطح بالا برگزار خواهد شد و از تمام کانال ها و شبکه های خبری دنیا نیز انعکاس خواهد یافت.