آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۰
اخبار کشور
۱۰

دعوت رئیس قوه قضائیه از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

وقتی پای امنیت و اقتدار ملی در میان باشد همه مردم در صحنه حاضر می شوند

رئیس قوه قضائیه 22 بهمن را نماد استقلال طلبی، عزت خواهی، ایستادگی و قیام ملت ایران دانست و از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله صادق آملی لاریجانی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم در روز 22 بهمن ماه برای اقامه عدل و ارزش های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهم تر با یک خودباوری تبلور یافته به رهبری امام راحل علیه طاغوت قیام کردند.

آملی لاریجانی با بیان اینکه بزرگ ترین سرمایه کشور وحدت، انسجام و بصیرتی است که در این راهپیمایی ها تبلور پیدا می کند، افزود: در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب، ملت بزرگ ایران، هر ساله در روز 22 بهمن همین معنا را به ظهور می رسانند و با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می ایستند.

وی اظهار داشت: مردم ما علیرغم اختلاف نظر و سلیقه های سیاسی، وقتی پای امنیت ملی به میان می آید و بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور مطرح می شود همه در صحنه حاضر می شوند و این سرمایه بسیار گرانبهایی است که همه بویژه ما مسئولین باید به آن توجه داشته باشیم.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن با وجود بصیرت و حضور مردم در صحنه، هیچ گاه نمی تواند به این کشور تعدی کند، تحریم های دشمن را در طول این سال ها بی اثر دانست و گفت: مردم ما با تکیه بر استعدادهای خود در کشور بویژه استعدادهای نسل جوان، بر پای خود ایستاده و با قدرت ایمان پیش می روند. بزرگ ترین سرمایه یک کشور ایمان و بصیرت است که آن کشور را در صحنه حاضر نگه می دارد و مسئولان امروز باید قدردان این ملت باشند.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز، بصیر و شریف ما همچون سال های گذشته در یوم الله 22 بهمن حضوری پرشکوه و عظیم داشته باشند به طوری که وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان خصوصا استکبار جهانی و آمریکای مغرور و مدعی بکشند.