آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۰
اخبار کشور
۱۰

جلیلی در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه: رفع مشکلات تنها با روحیه و کار جهادی و انقلابی میسر می شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفع مشکلات ساختار اداری کشور تنها با روحیه و کار جهادی و انقلابی میسر می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سعید جلیلی در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: وقتی جوانان بسیجی و جهادگر سراسر کشور در منطقه زلزله زده با کار جهادی می توانند 14 واحد مسکونی 140 تا 150 متری با مدرن ترین فناوری روز را تنها با 50 میلیون تومان در عرض کمتر از 27 روز احداث کنند، چرا حاصل این اقدامات در رسانه بیان نمی شود.

وی با بیان اینکه اقدام گروه های جهادی جهادگران جوان در مناطق زلزله زده ثابت کرد با تفکر انقلابی و اقدامات جهادی در سطح کشور می توان بر مسائل مختلف جامعه از جمله مسکن، اشتغال و اقتصاد پیروز شد و به موفقیت رسید، خاطرنشان کرد: وجود روحیه و تفکر انقلابی در کشور نمی گذارد احساس یاس و ناامیدی در جامعه ظهور کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه ایجاد طرح های اشتغال زایی و تولیدی اقتصادمقاومتی و موفقیت های به دست آمده نشان می دهد که می توان با روحیه جبهه و جنگ در عرصه سازندگی، به مناطق محروم وارد شد و مشکلات را حل کرد، افزود مدیریت جهادی استعدادها و ظرفیت های مغفول مانده را کشف می کند. همه مسئولان و مدیران دولتی باید در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی داشته باشند و مردم منطقه نیز با نگاه سازنده مشکلات را به مسئولان برای رفع سریع آن گوشزد کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز سپاه با همت جهادی خود بیش از 8000 کانکس را تحویل مردم زلزله زده داده است، عنوان کرد: باید از تلاش های مسئولان نظام به دلیل اینکه نمی گذارند آب، برق و گاز شهرهای زلزله زده برای مدت طولانی قطع باشد نهایت تشکر را داشت.

جلیلی با بیان اینکه حضور و همبستگی مردم اقصی نقاط کشور در امر خدمت رسانی به مردم زلزله زده بی نظیر بود، بیان کرد: بیش از 4000 کانکس اهدایی مردم داشتیم و این موارد نشان از ویژگی یک جامعه دینی و انقلابی است. مردم ایران مردمی بی تفاوت نیستند و همواره بر اساس احساس وظیفه عمل می کنند؛ این گذشت و فداکاری مردم نباید به حاشیه برود.