آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۰
ورزشی
۹

ثبت نتایج ضعیف در سفر توریستی تیم ملی تنیس

تیم ملی تنیس ایران که با ترکیب 4 بازیکن و 5 همراه راهی هنگ کنگ شده بود با شکست به کشور بازگشت تا به کابوس سقوط به دسته سه آسیا و اقیانوسیه نزدیک تر شود.

مسابقات دیویس کاپ گروه دو آسیا و اقیانوسیه این بار به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد. تیم 4 نفره ایران متشکل از شاهین خالدان، امیرحسین بادی، محسن حسین زاده، انوشا شاهقلی و اشکان شکوفی در حالی راهی این کشور شدند که 5 نفر به عنوان همراه در کنار آنها بودند.

در کنار صالح سرمربی تیم ملی و فرشاد صفتی مدیر تیم های ملی تنیس که حضورشان در کادر همراه تیم الزامی به نظر می رسید کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون و قاسم کردی مسئول امور مالی فدراسیون نیز تیم را همراهی کردند. ضمن اینکه بر اساس اعلام خبرگزاری مهر مدیر کل ورزشی یکی از استان ها نیز تنیس را در این سفر همراهی کرده است. به دنبال نتایج ضعیف تیم ملی، رئیس فدراسیون تنیس از اهالی ورزش عذرخواهی کرد. همراهان پرتعداد کاروان تنیس در دو روز متوالی شاهد ناکامی محض تنیس ایران در بخش انفرادی و دوبل مقابل هنگ کنگ شدند تا تنیس ایران یک قدم دیگر به سقوط به دسته سه آسیا و اقیانوسیه نزدیک تر شود.

در حالی که تیم ملی ایران می توانست با پیروزی مقابل هنگ کنگ که قبلا نیز آن را تجربه کرده بود در گروه دو باقی بماند با شکست در این سفر توریستی شانس بقا در گروه دو را به هنگ کنگی ها تقدیم کرد و حالا برای عدم سقوط به دسته سه باید فروردین ماه تیم سرسخت چین تایپه را شکست دهد.