آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۱
ورزش
۹

کوتینیو: اینیستا نابغه و مسی باورنکردنی است

کوتینیو که در نقل و انتقالات زمستانی به بارسا پیوست و تاکنون چهار بار در ترکیب آبی اناری پوشان به میدان رفته، در تازه ترین مصاحبه خود در مورد بازیکنانی همچون اینیستا و مسی و همچنین سرمربی تیم صحبت کرد.

او در این زمینه به اسکای اسپورتس گفت: احساس فوق العاده ای است وقتی به اطراف رختکن نگاه می کنید و بازیکنانی مانند اینیستا، مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس را می بینید. آنها بازیکنانی هستند که من بازی های شان را از تلویزیون تماشا می کردم یا در پلی استیشن آنها را انتخاب می کردم و اکنون در یک رختکن با آنها هستم. این برای من فوق العاده است. اینیستا یک نابغه است و این یک افتخار است که در یک رختکن هستیم. امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. البته فقط یک اینیستا وجود دارد. من به اینجا آمدم تا تاریخچه خودم را بسازم و از این بازیکنان فوق العاده یاد بگیرم.

او در مورد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این تیم و لوئیس سوارز نیز گفت: مثل خیلی های دیگر معتقدم که مسی بهترین بازیکن دنیاست و بودن در اینجا با او، یک افتخار فوق العاده است. تماشای بازی های او در تمرینات و مسابقات، یک تجربه بزرگ است. شیوه ای که او بازی ها را تغییر می دهد، باور نکردنی است. او استقبال فوق العاده ای از من داشت. این برای من شوکه کننده بود زیرا می فهمید که او یک انسان واقعی است. من لوئیس را هم از زمان حضور در انگلیس می شناسم. ما در آنجا همیشه با هم بودیم. قبل از این که به اینجا بیایم، خیلی با او صحبت کردم و او به من کمک کرد تا در اینجا، جا بیفتم. او بازیکن بینظیری است. او همیشه در حال گلزنی است، به حریف فشار می آورد، برای گرفتن توپ می جنگد. او یک ستاره واقعی است. وی در پایان در تمجید از سرمربی اش نیز اظهار کرد: والورده استقبال خوبی از من داشت. او همیشه به دنبال بهبود سطح کیفی تیم است. ارنستو در تمرینات با بازیکنان زیاد صحبت و نحوه جایگیری بازیکنان در زمین را تصحیح می کند که این خیلی مهم است.