آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۱
حوادث
۱۹

عملیات ضربتی برای دستگیری سارق مسلح

فردی که نیمه شب با پوشاندن چهره خود به صورت مسلحانه از تلمبه خانه کشاورزی در شهرستان دشتی سرقت کرده بود، کمتر از پنج ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، رئیس پلیس استان بوشهر در این باره گفت: نیمه شب 16 بهمن فردی در تماس با پلیس عنوان کرد، تلمبه خانه کشاورزی وی در یکی از بخش های شهرستان دشتی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است. با حضور افسران پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارق با پوشاندن سر و صورت خود و با استفاده از یک قبضه سلاح، چند کیسه غذای طیور و مقداری ابزار و آلات تلمبه کشاورزی را با استفاده از یک دستگاه خودروی بدون پلاک به سرقت برده و متواری شده است.

سردار واعظی ادامه داد: تیم عملیاتی پلیس پس از بررسی های اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات میدانی کمتر از پنج ساعت پس از سرقت، هویت سارق را شناسایی کرد. در مرحله بعدی مخفیگاه این سارق که غیر بومی آن منطقه بود، شناسایی شد سپس تیم عملیاتی پلیس این محل را به محاصره در آورد.

وی افزود: با ورود پلیس به مخفیگاه، متهم که غافلگیر شده بود و قصد فرار داشت، دستگیر شد. از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودروی بدون پلاک، یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد. سردار واعظی با بیان این که سرعت عمل پلیس در شناسایی و دستگیری این سارق فرصت مخفی کردن اموال مسروقه را از وی سلب کرده بود، تصریح کرد: این متهم که 19 فقره سابقه کیفری دارد ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس قرار دارد.