آرشیو پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۱
ورزش ایران
۱۰

لیگ برتر هندبال بانوان در ایستگاه پایانی

روز جمعه و هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان. زمانی که تیم های تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران در تهران به مصاف هم خواهند رفت؛ دو تیم صدرنشین و هر دو مدعی قهرمانی. اختلاف امتیاز ها روی عدد یک است. تاسیسات دریایی با 20 امتیاز در رده اول و نفت و گاز گچساران با 19 امتیاز در رده دوم قرار دارد و باید گفت که برنده این بازی شانس قهرمانی این دوره از لیگ برتر را خواهد داشت. این در حالی است که در دیگر دیدار، تیم رده سومی شهید چمران لارستان در خانه مقابل تیم رده پنجمی هیات هندبال اصفهان قرار خواهد گرفت. شهید چمران لارستان نیز با این برد خانگی می تواند مجموع امتیازاتش را به 19 برساند. در آخرین بازی هم تیم بهمن بهبهان با هیات هندبال کردستان بازی خواهد داشت. تیم شهرداری شاهین شهر استراحت دارد.

صمیمی: به اندازه کافی انگیزه داریم که قهرمان شویم

اعظم صمیمی، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران درباره بازی تاسیسات دریایی و شانس قهرمانی شان می گوید: «در حال حاضر تنها شانس ما برای قهرمانی پیروزی در آخرین بازی است. بازیکنانم انگیزه کافی برای برد دارند و آنها می خواهند نتیجه یک فصل کامل را در این بازی پایانی به دست بیاورند. بچه ها توانایی های خود را در بازی با لارستان ثابت کردند و شایستگی برد نیز داشتند اما با یک اشتباه نتیجه مساوی شد. تاکنون نفت و گاز گچساران عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشته است و با پیروزی مقابل حریفمان به اولین قهرمانی خواهد رسید.»

سرمربی تاسیسات دریایی: فقط قهرمانی می خواهیم

زهرا ابراهیمی، سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی در مورد بازی تیمش در هفته آخر لیگ برتر هندبال زنان درباره بازی فینال می گوید: «بجز قهرمانی به چیزی دیگر فکر نمی کنیم. تلاش زیادی کردیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. تاسیسات سال های زیادی است در لیگ برتر عنوان قهرمانی نداشته است و ما اکنون می خواهیم به نتیجه برسیم. کار ما کمی سخت است تیم های گچساران، لارستان و حتی شاهین شهر تیم های خیلی خوبی هستند و تلاش زیادی می کنند به نتیجه برسند.»

برنامه بازی ها:

تاسیسات دریایی نفت و گاز گچساران

شهید چمران لارستان هیات هندبال اصفهان

بهمن بهبهان هیات هندبال کردستان