آرشیو پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۱
ورزش
۱۸

برانکو: گامی بسیار بزرگ برای قهرمانی برداشتیم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی از این برد خوشحالم و بیشتر از نحوه بازی تیمم خوشحالم. طبیعی است احترام زیادی برای صنعت نفت آبادان قائل هستیم. در جام حذفی به این تیم باختیم و حذف شدیم و تیمی است که سخت بازنده می شود و با این برد باید به هواداران تبریک ویژه بگویم.

وی ادامه داد: این بازی یک مسابقه خوب برای پیش بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود. سه شنبه اولین بازی در این تورنمنت مهم را انجام می دهیم. پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان یک گام بسیار بسیار بزرگ برای قهرمانی در لیگ برتر ایران بود. طبیعی است که بخواهیم در بازی های بعدی هم به این شکل زیبا و جذاب بازی کنیم و بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم. باید به بازیکنان برای انجام یک بازی خوب و نتیجه خوب و این برد قشنگ تبریکی خاص بگویم.

برانکو درمورد اینکه صنعت نفت آبادان را در این بازی دست کم گرفته بود، گفت: ما خیلی روی حریف حساب کردیم و به نفت آبادان احترام می گذاریم و به هیچ عنوان این تیم را دست کم نگرفتیم. نفت ضعیف بازی نکرد ما خیلی خوب بودیم. این تیم نسبت به بازی اش در مقابل فولاد در اهواز چند بازیکن جدید در ترکیبش داشت.

طبیعی است که خستگی به بازیکنان غلبه کند. ما در بازی رفت هم زیبا بازی کردیم و 2 بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دادیم. البته در جام حذفی هم خوب بازی کردیم اما شانس نفت در پنالتی ها بیشتر بود.

وی در پایان گفت: از این به بعد کار ما بسیار سخت تر می شود. کار فشرده ای داریم و چهار روز یک بار باید بازی کنیم چون در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی داریم. البته نیمکت خیلی خوبی داریم و خوشحالم که کمال کامیابی نیا هم به شرایط بازی برگشته است، هر بازیکن ما اهمیت خاصی برای تیم ما دارد.