آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۳
اقتصادی
۴

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب: مردم کشورمان شایسته هرگونه خدمت هستند

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم کشورمان شایسته هرگونه خدمت هستند و باید تلاش ها در این خصوص مضاعف شود.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ظهر دیروز در مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: این وزارتخانه به عنوان متولی تامین امنیت غذایی کشور از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است به همین دلیل تنها وزارتخانه ای است که ولی فقیه در آن نماینده دارد.

وی افزود: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی وزیری متدین، سخت کوش، پرتلاش و در عین حال متعهد است که مورد عنایت خاص رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

وی افزود: حجتی سابقه جهادگران را در دوران دفاع مقدس در کارنامه خود دارد که عملکردی درخشان در این ارتباط از خود به جای گذاشته است؛ روحیه جهادی یک سرمایه ارزشمند است که باید حفظ شود و آقای حجتی بداند که دعای خیر رهبری پشت سر ایشان قرار دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: دستیابی به خودکفایی در تولید محصول اساسی گندم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در کشور و امکان صادرات آن امروز وجود دارد؛ مردم کشورمان شایسته هرگونه خدمت هستند و باید تلاش ها در این خصوص مضاعف شده و در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت شود.

بنابراین گزارش حجت الاسلام گلپایگانی متن حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به حجت الاسلام تقوی را برای مسئولیت جدید خود به عنوان نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ابلاغ و قرائت کرد.

حجت الاسلام محمد گلپایگانی اظهار کرد: در حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به حجت الاسلام تقوی القاب زیبنده ای همچون مدیر کارآمد جهادی، آمده است که این امر نشانه توفیق ایشان در مسئولیت های گذشته از جمله رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است که امیدواریم ایشان در مسئولیت جدید خود نیز توفیقات مهمی به دست آورد.