آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
ورزش
۱۸

الدوحیل در 2 دقیقه 2 گل زد!

شکست ذوب آهن در نیمه مربیان

نخستین نماینده فوتبال ایران و نخستین باخت در رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا. ذوب آهن به غیر حرفه ای ترین شکل ممکن مغلوب الدوحیل قطر شد.

این بازی به اصطلاح خود ا میر قلعه نویی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول که ذوب آهن یک بر صفر برنده به رختکن رفت و نیمه دوم که الدوحیل سه گل زد و یک بازگشت فوق العاده را در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه عبدا... بن خلیفه دوحه جشن گرفت. البته در همان نیمه اول هم که ذوب آهن تیم پیروز میدان بود، بهترین بازیکن زمین استنلی کی روشی که تک گل این تیم را زد نبود، بلکه رشید مظاهری بود. دروازه بان ذوب آهن یکی از بهترین نیمه های عمر فوتبالی اش را سپری کرد و بارها سد راه مهاجمان تیم قطری شد. در نیمه دوم اما این مقاومت هم شکست. بازی رو به عقب شاگردان قلعه نویی اگرچه برتری یک بر صفر این تیم را تا دقیقه 73 حفظ کرد، اما دو گلی که کریم بوضیاف در دقایق 74 و 76 برای الدوحیل به ثمر رساند در کمتر از سه دقیقه نتیجه بازی را کاملا برگرداند. در ادامه انتظار می رفت ذوب آهنی ها برای گل تساوی تلاش کنند، اما نمایش از هم گسیخته تیم اصفهانی باعث شد یوسف المساکنی در دقیقه 84 برای بار سوم دروازه رشید مظاهری و ذوب آهن را باز کند.

ذوب آهن در شرایطی با نتیجه 3 بر یک مغلوب الدوحیل شد که در دیگر بازی این گروه لکوموتیو ازبکستان نیز در خانه مقابل الوحده امارات به برتری 5 بر صفر رسید.

به این ترتیب در پایان روز نخست بازی های گروه B دو تیم لکوموتیو و الدوحیل با سه امتیاز در صدر ایستادند و دو تیم ذوب آهن و الوحده نیز به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.