آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
ورزش
۱۸

شفر: فقط برای برد بازی می کنیم

الریان تیم خوبی است که بازیکنان خوبی داشته و هواداران زیادی در لیگ قطر دارد. آنها را خوب آنالیز کرده ایم ولی ما هم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و امیدوارم برنده بازی باشیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

باید بگویم همان طور که منتظری گفت، ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و روحیه بسیار خوبی داریم و برای برد بازی می کنیم نه چیز دیگر. حتی مساوی را هم قبول نداریم. وقتی تیم من داخل زمین می رود برای سه امتیاز و کسب پیروزی است. با تمام قدرت به زمین می رویم و امیدوارم نظم تاکتیکی و تمرکزمان را در طول 90 دقیقه داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. باید ببینیم در بازی چه اتفاقی می افتد. از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم. این رقابت ها، بازی های بسیار خاص و ویژه ای است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا عملکرد خوبی ارائه دهند.

زمانی که در امارات بودم، چیزی حدود ده تا20 هزار تماشاگر، بازی های ما را از نزدیک می دیدند و اما الان این عدد به 3000 یا4000 نفر رسیده است. من نمی دانم مشکل از کجاست ولی شما زمین تمرین و امکانات بسیار خوبی دارید. من برای قطر در راه برگزاری جام جهانی 2022 آرزوی موفقیت می کنم. شاید عده ای از این اتفاق خوشحال نبودند ولی این مهم نیست. من از این بابت خوشحالم و باید بگویم فوتبال را دوست دارم. شما تیم های خوبی در لیگ قطر دارید، مثل السد که چند سال پیش قهرمان آسیا شد. در کل امکانات و تیم های خوبی در قطر وجود دارد.