آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
فوتبال ایران
۱۱

دلیل خداحافظی ستاره فوتسال از تیم ملی

زندگی ورزشی در کشوری دیگر!

قهرمانی تیم فوتسال در آسیا و اتفاقی عجیب پس از بالا بردن جام قهرمانی؛ جایی که ستاره تیم ملی یکدفعه گفت: «خداحافظ».

فرهاد توکلی با این تصمیم همه را شوکه کرد. او که در این چند وقت اخیر خوش درخشیده و بازیکن تاثیر گذاری بوده است در دیدار پایانی هم موفق شد یک گل به ثمر برساند. اما پس از این بازی عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که خبر از خداحافظی می داد.

بلافاصله از تایوان خبر رسید که مسئولان و دوستان نزدیک توکلی درصدد هستند تا او را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند، اما ظاهرا او تصمیم خودش را گرفته است. پیگیری خبرنگار جام جم سرنخ ماجرا را به اینجا رساند که توکلی تصمیم به زندگی در خارج از کشور گرفته و می خواهد از ایران برود.

براساس شنیده ها فرهاد توکلی به نزدیکان خود در اردوی تیم ملی اعلام کرده بود قصد دارد زندگی ورزشی و شخصی اش را در کشور دیگری ادامه دهد. اعضای تیم ملی این موضوع را جدی نگرفته بودند تا این که توکلی پس از قهرمانی تصمیمش را علنی کرد. بلافاصله بعد از این موضوع، افراد زیادی سعی کردند با توکلی صحبت و او را از تصمیمش منصرف کنند. با این حال مشخص نیست دلیل توکلی برای این تصمیم چیست و آیا از آن منصرف خواهد شد یا نه.

پیش از این نیز جواد اسفندیاری، دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در دور قبل آسیایی ازبکستان به دلیل شرایط نابسامان مالی در لیگ فوتسال ایران به کناره گیری از فوتسال و ادامه زندگی در خارج از کشور تصمیم گرفته بود.