آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
فوتبال ایران
۱۱

اختلاف کریم و همبازی اش سر یک پنالتی انصاری فرد تهدید شد

کریم انصاری فرد، پنالتی زن تیم المپیاکوس است. او در کورس آقای گلی لیگ یونان قرار دارد و طبیعتا همبازی هایش برای کمک به این بازیکن هم که شده، پنالتی ها را به کریم می دهند.

از دیگر سو، انصاری فرد پنالتی زن خوبی است و کادر فنی هم برای زدن ضربات روی او نظر دارد. در بازی یکشنبه شب گذشته المپیاکوس و آترومیتوس هم، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد و همه منتظر بودند تا کریم این ضربه را بزند ولی یک اتفاق عجیب افتاد. در حالی که مهاجم ایرانی قصد داشت ضربه را بزند، جورجوویچ همبازی او مانع این کار شد و حتی انصاری فرد را تهدید کرد که خودش باید ضربه را بزند. با وجود این که کادر فنی هم روی پنالتی زدن کریم نظر داشت، جورجوویچ خودش پشت ضربه ایستاد. جالب این که گلر آترومیتوس توانست این ضربه را مهار کند و بی شک باید گفت جورجوویچ مدیون احسان حاج صفی است.

بعد از مهار ضربه بازیکن المپیاکوس، محوطه جریمه شلوغ شد و احسان حاج صفی توانست از موقعیت استفاده کند و با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کند. در واقع او توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد و مانع شکست تیمش شد. اگر کریم پشت ضربه می ایستاد، با گل کردن آن می توانست وضعیت خود را در صدر جدول گلزنان بهتر کند. او امسال سه بار پشت ضربات پنالتی ایستاده و هر سه بار هم توپ هایش را گل کرده است و معلوم نبود علت رفتار جورجوویچ چه بود.