آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۸
صفحه آخر
۲۴

چهارشنبه بازار فرهنگ

کلاژهایی برآمده از فرهنگ کردستان

نمایشگاه کلاژهای آرزو ابن رسولی که از 20 بهمن ماه در گالری مینا برپا شده بود امروز در آخرین روز برگزاری میزبان علاقه مندان به این سبک از نقاشی است. به گفته ابن رسولی هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی سبک کاری کلاژ و استفاده بدیع از موادی که در جایی غیر از کاربرد اصلی شان به یک اثر هنری تبدیل شوند نظیر استفاده از پیچ، مهره، پارچه و چوب به ویژگی های کار او اضافه می کند. آرزو ابن رسولی تحصیلات خود را در رشته مدیریت بیمه و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پایان رسانیده، همزمان با تحصیل مدیریت بیمه، در رشته فیلمسازی و عکاسی در سینما جوان سنندج به فراگیری هنر نقاشی پرداخته است. سبک کاری او هنر مفهومی است و از طبیعت و آداب و رسوم کرد بسیار الهام گرفته و تاکنون نمایشگاه های بسیاری در تهران و خارج از کشور برگزار کرده است.

برگزاری نخستین جشنواره عکس «آسمان آبی»

نخستین جشنواره عکس «آسمان آبی» شامگاه 25 بهمن در موسسه صبا برگزار می شود. به گزارش مهر، مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور وحید حسینی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا و جمعی از مدیران و هنرمندان امروز چهارشنبه از ساعت 16 تا 18 در محل نگارخانه استاد لرزاده و فرشچیان موسسه صبا برگزار خواهد شد.

«لاتاری» در جمع گزینه های اکران نوروزی

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی موسسه بهمن سبز از«فیلشاه»، «لونه زنبور» و «لاتاری» به عنوان سه گزینه پیشنهادی این موسسه برای اکران نوروز 97 نام برد.