آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۳۰۸۶
حوادث
۱۱

زن ناپدید شده را شناسایی کنید

شرق: در پی به دست نیامدن سرنخی درباره مفقودشدن زنی که بیش از 40 روز است ناپدید شده، بازپرس جنایی دستور چاپ عکس بدون پوشش او را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ما، چندی پیش، مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مفقودشدن دختر 49 ساله خود خبر داد و در تشریح ماجرا گفت: «22 سال قبل بود که دامادم فوت شد و پس از آن دخترم به تنهایی پسرش را بزرگ کرد، 80 روز قبل هم نوه ام بر اثر یک بیماری لاعلاج فوت شد. پس از آن دخترم دچار افسردگی شدید شد و تمام مدت در خانه اش بود -که در خیابان پیروزی است- و اصلا بیرون نمی آمد و فقط گاهی من به او سر می زدم و حالش را می پرسیدم». این مرد ادامه داد: «40 روز پیش هم مثل روزهای دیگری رفتم تا احوالش را جویا شوم اما او در خانه نبود و دیدم که در خانه هم باز است و چیزی هم سرقت نشده، با این تصور که او بیرون رفته و حواسش نبوده و در را باز گذاشته است، منتظرش شدم اما خبری از او نشد؛ در نهایت وقتی دیدم مدت زیادی است که از او بی خبریم، برای پیداکردن او به پلیس مراجعه کردم».

پس از طرح شکایت این مرد، تحقیقات برای یافتن زن جوان شروع شد اما تاکنون و با گذشت بیش از 40 روز از ناپدیدشدن او، سرنخی درباره سرنوشت او به دست نیامده است، به همین دلیل بازپرس سهرابی، رئیس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران، دستور انتشار تصویر این زن را صادر کرد تا هرکس اطلاعاتی درباره او دارد با پلیس یا شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تماس بگیرد.