آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

هادی پور

* درود به تمام ملت ایران در سراسر کشور که با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن خلق حماسه ای بزرگ دشمنان را مایوس ساختند.

علینژاد

* وظیفه خود می دانم از حضور انقلابی مردم ولایتمدار ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن که لبیک به ندای رهبری انقلاب بود تقدیر و تشکر بکنم این حماسه پرشکوه و تماشایی بار دیگر ثابت کرد انقلاب اسلامی جاودانه است و دشمنان داخلی و خارجی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

16760921

* دم مردم ایران گرم که واقعا در راهپیمایی روز 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند حیف که سخنان آقای رئیس جمهور در شان این حماسه پرشکوه و این روز به یادماندنی نبود و ریشه در خواسته های قبیله گرایی سیاسی داشت.

98060901

* آقای رئیس جمهور اجتماع عظیم مردم در میدان آزادی تهران و خیابان های اطراف در روز 22 بهمن را با مراسم کنگره حزب و گروه خود اشتباه گرفته بود و متاسفانه حرف هایی که بوی منافع حزبی و گروهی می داد به زبان می آورد! ولی حق ملت در این سخنرانی ادا نشد.

89160911 و 95900914

* مردم هر سال در 22 بهمن اتحاد و همبستگی شان را با نظام اسلامی به رخ جهانیان می کشند و با حضور میلیونی، حماسه ای باشکوه شکل می دهند. حضور میلیونی نوعی همه پرسی تعبیه شده در فرهنگ عمومی این ملت است و شعارهایش نتیجه همه پرسی.

مانی افشار

* آقای رئیس جمهور باید فکری برای حل مشکلات مردمی که سوار قطار انقلاب هستند بکنند. چون دلسوزی ایشان برای پیاده شدگان از قطار انقلاب جای شبهه دارد و به نظر می رسد برای تحت شعاع قرار دادن ناتوانی دولت در اداره کشور ابراز می شود.

تورانی جانباز انقلاب

* انقلاب کسی را از قطار پیاده نکرده است. اگر هم کسی پیاده شده خودش خواسته است. راه برگشت افراد پیاده شده از قطار انقلاب هم توبه و عذرخواهی از ملت و جبران گذشته است.

85590914

* به برخی وزرای دولت پیشنهاد می کنم از بیان عباراتی که پر از کنایه و تکبر و ارباب رعیتی است خودداری کنند. زیرا مردم این نوع ادبیات را برنمی تابند و باعث منزوی تر شدن این افراد خواهد شد.

47230922

* ساقط شدن جنگنده اسرائیلی توسط ارتش سوریه سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود و این ضربه به دشمن آینده روشن نابودی اسرائیل را نوید می دهد.

33930913

* روزنامه بهار با تیتر درشت در صفحه اول خود 40 سال استکبار ستیزی مردم در انقلاب را تعبیر به کینه و آن را محکوم کرده بود. به این جماعت دلباخته غرب باید گفت اگر انقلاب و مردم دست از سر آمریکا بردارند آمریکایی ها دست از سر انقلاب و مردم ایران برنمی دارند. چرا نمی خواهند زیربار حقیقت بروند؟ چرا نمی خواهند کشور روی پای خود بایستد؟

53640912

* شهردار تهران در حالی صحبت از فراهم آوردن شرایط برای جذب گردشگران خارجی می کند که مردم منتظرند آقای شهردار به جای سیاسی کردن موضوعات شهری به معضلات اصلی رسیدگی کند. الان حدود 6 ماه است که نیمی از خدمات شهری به مردم تعطیل شده است که نمونه آن در بارش برف اخیر در پایتخت در اثر کوتاهی شهرداری مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرد. بیش از دو هفته از بارش برف در تهران می گذرد اما هنوز شاخه های شکسته درختان در نقاط مختلف شهر در کنار خیابان ها تلنبار شده است!

81810902 و 80830922

* آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود در روز 22 بهمن در میان تعجب این مردم فهیم گفتند چه بخواهیم چه نخواهیم سال دیگر انقلاب در 40 سالگی خود قرار خواهد داشت منظور ایشان از این که گفتند «چه نخواهیم» چه بود؟ خلاصه اگر در حرف زدن مشکل دارند در حرف نزدن که مشکلی پیش نمی آید.

عباسی

* بنرهایی که حاوی شعارهای اصلی ضداستکبار انقلاب اسلامی باشد امسال از سوی شهرداری تهران در مسیر راهپیمایی و حتی سطح شهر دیده نشد، چرا این خلا به وجود آمده است؟! انقلاب که همان انقلاب است و مردم هم همان مردم.

3230021

* مسئولان مربوطه چگونه با فعالیت صدها کانال سکس و مستهجن در شبکه های مجازی داخل کشور که روزانه چند گیگا بایت فیلم در تلگرام بارگذاری می کنند راحت هستند و اقدام بازدارنده ای انجام نمی دهند و حتی در سخنرانی مراسم 22 بهمن هم فقط به افزایش پهنای باند افتخار کردند.

9363025 و 50980990

* سال های گذشته و در روز راهپیمایی 22 بهمن به هنگام اذان ظهر مکان های متعددی برای اقامه نماز تدارک دیده شده بود اما امسال فقط یک جا بود که شرایط را برای اقامه نمازگزاران فراهم آورده بود.

8430021

* در مسیر گیلان به تهران بزرگراه تازه افتتاح شده بسته بود و خودروها ناگزیر از جاده قدیم تردد می کردند. در انتهای جاده قدیم یک خروجی هست که به بزرگراهی 4 کیلومتری وصل می شود. جالب اینجاست که برای این 4 کیلومتر از خودروهای عبوری مبلغ 3 هزار تومان پول عوارض دریافت کردند! در پاسخ بنده که پرسیدم چرا بابت اتوبان بسته پول عوارض دریافت می کنید به بنده پیشنهاد دادند اگر میلی به پرداخت عوارض ندارم، جریمه بدهم! از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.

3567021

* با اینکه اعتبار بودجه ای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 96 تصویب شده ولی دولت این کار را به سال آینده موکول کرده است. اولا ما فرهنگیان بازنشسته امروز به این پول احتیاج داریم ثانیا با تورم سال بعد پولی که باید دست ما را بگیرد از جهت ارزش کاهش خواهد داشت.

حجت محمدی

* شهرداری قم بلوار شهید کریمی را به دلیل وجود خطر عبور موتورسواران، با میله گذاری مسدود و بلااستفاده کرده است. چرا باید سایر شهروندان به پای موتورسواران بسوزند و برای تردد روزانه مشکل داشته باشند؟

09902914

* چرا همراه اول ده روز که از بسته های یک ماهه اینترنتی فروخته شده سپری بشود آن را تمام شده اعلام می کند؟

02660912

* چرا دولت در قبض تلفن همراه اول یک بار به عنوان مالیات و یک بار به عنوان درآمد عمومی پول دریافت می کند؟

چوبدار

* کارت منزلتی که به بازنشستگان بالای 65 سال برای تردد با مترو و شرکت واحدها تحویل می شود متاسفانه هر سال شاهد کاهش ارزش آن هستیم. یعنی شارژ 150 هزار تومانی که 10 درصد آن را هم از صاحب کارت دریافت می کنند در نیمه اول سال به اتمام می رسد و 6 ماه دوم سال این افراد فاقد کارت شارژ هستند و تا سال آینده باید صبر کنند!

علی اکبر رهپویان

* چرا در اغلب ایستگاه های مترو تابلوی راهنمایی مسافرین به نمازخانه وجود ندارد؟

5060021

* مادرم قبل از فوت مستمری بگیر تامین اجتماعی بود بعد از مراسم دفن و ختم او برای دریافت هزینه دفن مراجعه کردیم می گویند چیزی تعلق نمی گیرد از طرفی جلوی پاداش امسال او را هم گرفته اند و جواب سربالا تحویل می دهند.