آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۴
شهرستان ها
۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه: دولت 24 هزار میلیارد ریال اعتبار برای مناطق زلزله زده مصوب کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: دولت 24 هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده مصوب کرد.

طهمورث الیاسی افزود: این اعتبار در راستای پرداخت تسهیلات و بخشی نیز برای استمهال وام های زلزله زدگان هزینه می شود.

وی اظهار کرد: پیشتر نیز در چهارچوب مصوبه های گذشته، دولت 10 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب پرداخت کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه اختصاص داده بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری برای رسیدگی به امور زلزله زدگان و رفع مشکلات و مسایل آنان، بیان کرد: همچنین پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیز توسط دولت برای بازسازی و ایجاد زیرساخت های مناطق زلزله زده مانند آب، راه و سایر بخش های اقتصادی، اختصاص یافته است.

الیاسی اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی به زلزله زدگان، قرار بر این شد دولت به مدت 2 سال، هزینه های مربوط به استمهال وام های افراد خسارت دیده را پرداخت کند که در این رابطه نیز اعتبار آن پیش بینی شده است.

وی، از جدیت بنیاد مسکن برای بازسازی واحدهای آسیب دیده خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش همه دستگاه ها، تا تابستان آینده سفت کاری واحدهای مسکونی آسیب دیده پایان یابد و به زودی شاهد بهره برداری و بازسازی واحدها در مناطق زلزله زده باشیم.