آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۴
شهرستان ها
۷

گلایه نماینده ولی فقیه خوزستان از عملکرد صدا و سیمای استان

اهواز- خبرنگار کیهان:

نماینده ولی فقیه خوزستان از عملکرد صدا و سیمای خوزستان در زمینه اقتصاد مقاومتی به شدت گلایه کرد.

آیت الله سیدمحمدعلی جزایری با انتقاد از بی توجهی صدا و سیمای خوزستان به مقوله اقتصاد مقاومتی افزود: صدا و سیما در عمل باید مشوق اقتصاد مقاومتی باشد ولی متاسفانه این موضوع در برنامه های صدا و سیمای خوزستان دیده نمی شود و در این خصوص به شدت گلایه مند هستم.

امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در یک جنگ اقتصادی هستیم، اظهار داشت: از نسل جوان که بیشتر بیکاران نیز در میان این نسل قرار دارند، انتظار دارم تا آستین همت بالا بزنند و کشور را در این جنگ اقتصادی آباد کنند.

آیت الله جزایری با بیان اینکه هوش و استعداد جوانان ایرانی نیاز به آموزش فنی دارد، تصریح کرد: خواندن دروس به صورت تئوری فایده ای ندارد و مسئولان باید به این مسئله توجه کنند تا هنرستان های صنعتی تاسیس شود و جوانان آموزش فنی و حرفه ای را به خوبی یاد بگیرند.

به گفته وی باید دانشگاه های علمی و کاربردی در کشور فعال تر شوند و آموزش فنی و حرفه ای نیز به صورت پویاتری در شهرها و روستاها جوانان را آموزش دهند.

نماینده ولی فقیه خوزستان همچنین تاکید کرد: بانک ها تسهیلات ارزان قیمت با تنفس کافی از محل صندوق توسعه ملی به کارآفرینان و جوانان جویای کار اعطا کنند تا بتوانیم زمینه اشتغال و تولید را در کشور فراهم سازیم.