آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۴
شهرستان ها
۷

نخستین جشنواره هنر ماندگار در همدان به ایستگاه آخر رسید

همدان - خبرنگار کیهان:

اختتامیه جشنواره بزرگ تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی بسیج با عنوان «هنرماندگار» برگزار شد و از برندگان مسابقه کتابخوانی آب و مهتاب تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش همزمان با ایام الله دهه فجر و سالروز تقریظ مقام معظم رهبری بر چهار کتاب دفاع مقدس از شهدا و رزمندگان استان به قلم حمید حسام و بهناز ضرابی زاده، از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی دو کتاب «آب هرگز نمی میرد» و «وقتی مهتاب گم شد» تجلیل به عمل آمد.

طی برگزاری این جشنواره که از آذرماه سال جاری تا پایان دی ماه فراخوان شده بود، تعداد یک هزارو525 اثر در 7 رشته به دبیرخانه واصل شد و در همین مدت 2هزار و 306 نفر در مسابقه کتابخوانی «آب و مهتاب» شرکت کردند.

راوی کتاب «آب هرگز نمی میرد» با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ها گامی درجهت مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمن در جبهه فرهنگی است عملکرد امروز دشمن را ناتوی فرهنگی و غارت فرهنگی نام برد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در این مراسم با اشاره به نقش تاثیرگذار استان همدان در سال های دفاع مقدس اظهار کرد: امروز استان همدان در عرصه نبرد فرهنگی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر پیشتاز است.

علی بقایی با بیان این که امسال در نخستین دوره برگزاری جشنواره هنر ماندگار به دنبال شناسایی ظرفیت ها بوده ایم گفت: تلاش می کنیم تا سال های بعد این جشنواره را غنی و لبریز از تولید و انسجام کنیم.