آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۵
ورزش
۹

آغاز دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال

خاتم در اندیشه اولین صعودش به نیمه نهایی

در آغاز دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ورامین است و کاله مازندران به مصاف شهرداری تبریز می رود.

دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، آمل، گنبد و اردکان پیگیری می شود. در نخستین دیدار که از ساعت 15 در خانه والیبال آغاز می شود تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ورامین است.

خودروسازان در حالی به مصاف شاگردان محمد ترکاشوند می روند که در بازی رفت در ورامین و در مقابل هواداران پرشور حریف توانستند پیروزی ارزشمندی را کسب کنند و حالا یک برد تا صعود به مرحله نیمه نهایی فاصله دارند.

در یکی دیگر از دیدارها از ساعت 16 و در سالن آیت الله خاتمی تیم خاتم اردکان از تیم سایپا تهران میزبانی می کند. شاگردان میرحسینی که در دور گروهی در رده هفتم ایستاده بودند موفق شدند در دیدار رفت و در خانه والیبال سایپا را مغلوب کنند و امیدوار هستند با کسب پیروزی دوم و در مقابل تماشاگران خودی ضمن حذف تیم رده دوم دور گروهی برای اولین بار راهی مرحله نیمه نهایی شوند. بازیکنان سایپا هم که دوست ندارند به این زودی از رقابت ها کنار روند اگر کار را به بازی سوم بکشانند در ادامه کار راحت تری پیش رو خواهند داشت.

دو بازی نیز به طور همزمان از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم کاله مازندران میزبان شهرداری تبریز است. شاگردان بهروز عطایی با توجه به باخت در دیدار رفت در این دیدار خانگی و مقابل هواداران پرشورشان تنها برای برد به زمین می آیند. در آخرین بازی هم تیم پرستاره بانک سرمایه در سالن المپیک مهمان تیم هاوش گنبد است. شاگردان مصطفی کارخانه در دیدار نخست براحتی و با نتیجه 3 بر صفر مقابل آخرین تیم صعود کرده به پلی آف پیروز شدند و با توجه به پتانسیل دو تیم شانس تیم بانک سرمایه برای کسب پیروزی دوم و صعود به نیمه نهایی بسیار بالاست.