آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۵
ورزش
۱۸

خونه به خونه، برنده فینال لیگ یک

در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ یک فوتبال ایران، تیم خونه به خونه در ورزشگاه خانگی هفتم تیر بابل میزبان تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان بود که شاگردان اسکوچیچ توانستند با کسب پیروزی در این بازی خانگی، فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند.

تک گل دقیقه 86 مجتبی رمضانی موجب شد تا شاگردان محمود فکری دست خالی بابل را ترک کرده و نوار ناکامی هایشان همچنان ادامه داشته باشد. درارگان اسکوچیچ که از هفته بیستم جانشین جواد نکونام در خونه به خونه شد، در چهار بازی اخیر این تیم سه پیروزی و یک تساوی به دست آورده تا تیم شهر بابل در فاصله 4 امتیازی از صدر قرار بگیرد. در دیگر بازی تیم های بالانشین جدول لیگ یک، بادران رده دومی به مصاف راه اهن رفت و با پیروزی 4 بر صفر، فاصله خود با صدر را به سه امتیاز رساند. با این نتیجه راه آهن نیز همچنان با چهار امتیاز در پایین جدول باقی ماند. در دیگر بازی حساس تیم های بالانشین، ملوان و نساجی دربی شمال کشور را برگزار کردند که در نهایت ملوان در خانه خود با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا نساجی در عرض دو هفته دو شکست پیاپی را مقابل تیم های شمالی لیگ یک تجربه کند. در دیگر بازی هم گل گهر سیرجان میزبان صبای قم بود که با نتیجه 5 بر یک مهمان قعرنشین خود را بدرقه کرد.

برنامه بازی های هفته 24
یکشنبه 29 بهمن

بادران تهران - گل گهرسیرجان/ ماشین سازی تبریز - شهرداری تبریز/ فجر سپاسی - آلومینیوم اراک / مس کرمان شهرداری ماهشهر/ نساجی مازندران - اکسین البرز/ مس رفسنجان – ملوان/ صبای قم -برق جدید شیراز (14:00)/ نفت م.سلیمان - راه آهن/ ایران جوان بوشهر - خونه به خونه (14:30)