آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«پایتخت 5» چیز دیگری است

نویسنده سریال هایی چون پایتخت، مرد هزار چهره و دیوار به دیوار درباره جزئیات سریال جدیدش گفت: این سریال طنز را محسن تنابنده قرار است کارگردانی کند اما قرار نیست خودش در این مجموعه نقشی داشته باشد.

خشایار الوند در گفت وگو با ایسنا با بیان این که در مراحل اولیه طراحی و متن این سریال هستیم، توضیح داد: به دلیل مشغله در دیوار به دیوار و هم این که محسن تنابنده هم خارج از ایران هستند، ساخت سریال را به بعد از تعطیلات عید نوروز موکول کردیم.

این نویسنده درباره فصل جدید این مجموعه و این که چه تغییراتی نسبت به فصل یک خواهد داشت، توضیح داد: قسمت دوم هر چیزی را ساختن کار سختی است. فصل یک این مجموعه مورد توجه واقع شده است. از طرفی من هم تجربه کارهای مرد هزار چهره و پایتخت را داشته ام و این نگرانی را برای سری جدید دیوار به دیوار دارم. اما تلاش می کنیم خاطره خوب دیوار به دیوار یک را خراب نکنیم.

الوند درباره بازیگران جدید دیوار به دیوار نیز توضیح داد: علی قربانزاده قرار است در فصل جدید به این مجموعه ملحق شود، همچنین یکی از بازیگران خانم قرار است در این مجموعه حضور داشته باشد اما قراردادشان هنوز قطعی نشده است.

الوند در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست خودش بازیگری را به شکل حرفه ای تجربه کند، اظهار کرد: من 17 ساله بودم که در فیلم «آوار» با آقای مشایخی بازی کردم. در این فیلم به دلیل شباهتم با هادی اسلامی، نقش بچگی ایشان را ایفا کردم و این بازی تنها تجربه حرفه ای من در سینما بود، البته پیشنهادهای زیادی برای بازی داشته ام اما مساله این است که نمی توانم جلوی دوربین نخندم.

این نویسنده از انجام مراحل فنی پایتخت برای پخش در عید نوروز خبر داد و درباره مراحل ساخت آن گفت: تصویربرداری این سریال شهریور به پایان رسید و چون حجم زیادی از کار مربوط به جلوه های ویژه است تا ایام عید آماده سازی همچنان به طول می انجامد. پایتخت5، نوع دیگری است و برای ساخت آن زحمات بسیار زیادی کشیده شده است.