آرشیو چهار‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۵
ورزش ایران
۱۰

ناظم الشریعه: قراردادم با تیم ملی تا 2020 است

محمد ناظم الشریعه در بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران در جمع خبرنگاران گفت: این قهرمانی را به مردم ایران و تمامی فوتسالی ها تقدیم می کنیم و به خانواده بازیکنان که نگران تر از همه ما بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این که قراردادش تا سال 2020 تمدید شده است درباره مبلغ پاداش قهرمانی هم گفت: قرار است به مناسبت قهرمانی در 22 بهمن، مبلغ 22 میلیون تومان پاداش بدهند. البته آقای تاج اعلام کرد این مبلغ باید به تصویب هیات رئیسه برسد و امیدواریم قبل از سال جدید پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی باوجود قهرمانی در آسیا هنوز در رتبه ششم جهان قرار دارد؟ گفت: همزمان با ما، پرتغال هم مقام اول اروپا را به دست آورد. البته مطمئن باشید در آینده شرایطمان بهتر می شود. چون قهرمان آسیا شده ایم تاثیرگذار است ولی اصل کار این است که باید دائما با تیم های بالاتر از خودمان بازی های تدارکاتی برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره مشکل تغذیه این تیم در چین تایپه و نبود آشپز کنار تیم برخلاف سایر تیم های ملی گفت: من در جریان آشپز نیستم. از فدراسیون بپرسید که آشپز با کدام تیم ها می رود. چیزی که می دانم غذای ما در آنجا خوب نبود. کادر مدیریتی ما رفته رفته مشکل را رفع کرد. مشکل مربوط به AFC بود.