آرشیو پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۲
صفحه اول
۱

حضور رهبر انقلاب در منزل شهیدان محمدحسین حدادیان و سیدعلی اندرزگو

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه شب در منزل شهید محمدحسین حدادیان- از شهدای اغتشاشات اخیر تهران- حضور یافتند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار، یک جلد کلام الله مجید به خانواده شهید حدادیان هدیه کردند.

شهید محمدحسین حدادیان بسیجی جوانی بود که روز 30 بهمن امسال در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.

ایشان همچنین در منزل شهید «سیدعلی اندرزگو» حضور یافتند و با ذکر خاطراتی از آن شهید، یاد او را گرامی داشتند.

دیدار خاطره انگیز

فرهاد حدادیان پدر شهید محمدحسین حدادیان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به دیدار سه شنبه شب مقام معظم رهبری با خانواده شهید حدادیان گفت: حضرت آقا سه شنبه شب به صورت سرزده برای عرض تبریک و تسلیت شهادت پسرمان به منزل ما تشریف فرما شدند.

وی ادامه داد در این دیدار حضرت آقا در خصوص موضوع شهید و شهادت مطالبی را بیان کردند و ایشان تاکید کردند که راه شهادت و شهدا ادامه دار است و در این مسیر مسئولیت خانواده های شهدا سنگین تر است.

پدر شهید حدادیان گفت: ما نیز در این دیدار از خصوصیات محمدحسین و فعالیت هایی که او طول حیاتش انجام می داد مطالبی را محضر حضرت آقا بیان کردیم و گفتیم که محمدحسین شهیدی ولایی بود و زلفش با اهل بیت و ولایت گره خورده بود.

وی دیدار سه شنبه شب را دیداری بسیار خاطره انگیز و زیبا توصیف کرد و گفت: آخرین باری که ما به دیدار حضرت آقا رفتیم 5 سال پیش بود و محمدحسین آرزو داشت که مجددا به دیدار حضرت آقا برود و با شهادتش به این آرزو رسید و ما نیز خوشحالیم که حضرت آقا به خانواده های شهدا توجه ویژه ای دارند.

پدر شهید حدادیان به جوانان توصیه کرد که محمد حسین ها افراد خاصی نیستند بلکه کسانی هستند که به حرف ولی امر خود گوش دادند و بصیرت خود را بالا برده اند و به این مقام رسیدند. من نیز از جوانان می خواهم که قدر جوانی خود را بدانند و با بصیرت دشمن را بشناسند و مطمئن باشند آینده از آن جوانان است.