آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۸۵
ورزش
۱۵

خط خبر

فردا حریف استقلال مشخص می شود

دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران فردا برگزار می شود. پیش از این استقلال تهران با برتری برابر نفت آبادان به دیدار نهایی رسیده بود و فردا حریف این تیم مشخص خواهد شد. استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل از ساعت15 در اهواز به مصاف هم می روند و قضاوت این دیدار را حمید حاج ملک بر عهده خواهد داشت.

علی کریمی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علی کریمی را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. سرمربی سپیدرود رشت پیش از این درگیری هایی با اعضای فدراسیون فوتبال داشت و در حاشیه بازی با پدیده در مشهد هم با رئیس هیات فوتبال خراسان درگیری لفظی پیدا کرد. محرومیت کریمی قطعی است و بنابراین او در سال جدید حضور در بازی با پارس جنوبی جم را از دست خواهد داد.

ازبک ها از کی روش به برانکو رسیدند

بعد از اینکه گفته می شد فدراسیون فوتبال ازبکستان به دنبال استخدام کی روش است حالا اعلام شده آنها سرمربی پرسپولیس را می خواهند. به گزارش خبرگزاری فارس، گویا کی روش رقم زیادی از ازبکستانی ها طلب کرده و حضور او منتفی شده است اما مسوولان فدراسیون فوتبال ازبکستان عزم خود را جزم کرده اند تا با برانکو ایوانکوویچ توافق کنند. برانکو اما پاسخی به این پیشنهاد نداده و اعلام کرده به دلیل حضور در کوران بازی های آسیایی و لیگ برتر همه تمرکز خود را روی بازی های آینده پرسپولیس قرار داده است.

شرط پرسپولیس برای «رادو»

باشگاه پرسپولیس فقط به یک شرط قرارداد دروازه بان کروات خود را تمدید خواهد کرد. خواسته باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد بوژیدار رادوشوویچ به ریال بسته شود درحالی که او و مدیر برنامه هایش اصرار دارند قرارداد به دلار یا پوند امضا شود. خبرگزاری تسنیم در ادامه نوشته باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالف است و به رادوشوویچ و مدیر برنامه هایش تاکید کرده تنها در صورتی قراردادش را تمدید خواهند کرد که خواسته آنها را بپذیرد.

دستگیری 3 لیدر استقلال

در جریان بازی استقلال برابر العین مشکل عجیبی برای 3 نفر از اعضای کمیته مشوقان باشگاه استقلال پیش آمده است. به گزارش ورزش سه، در جریان این بازی 3 نفر از لیدرهای استقلال دستگیر شده اند. گفته می شود دلیل دستگیری آنها نوع تشویق شان بوده که مغایر با قوانین داخلی امارات بوده است.