آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۶
فن آوری
۸
کلیک

خانه تکانی به شیوه نوین

ماهرخ چنگیز

حتما باید تا این لحظه کار برای خانه تکانی آخر سال را شروع کرده باشید. اگر هم هنوز انجام این مراسم سنتی را شروع نکرده اید حتما در ذهن خود به این موضوع فکر کرده اید که چه کار کنید و از کجای خانه، کارهای تمیز کاری را شروع کنید. البته خانه تکانی هایی که در حال حاضر انجام می شود با خانه تکانی هایی که داستان آن را از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها شنیده ایم بسیار متفاوت است. به هرحال امروزه به دلیل مشغله کاری اعضای یک خانواده جزئیات انجام مراحل خانه تکانی کمتر شده است. برخی از خانواده ها ترجیح می دهند که خودشان تمام کارهای خانه تکانی سال نو را انجام دهند و برخی دیگر هم به دلایلی ترجیح می دهند با کمک افرادی که کارشان کمک به ما در خانه تکانی است استفاده کنند. اگر شما هم جزو دسته دوم هستید باید بدانید که روند کمک گرفتن از افراد مشخص برای خانه تکانی هم نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است.

حالا به جای گشتن در آگهی روزنامه ها یا استفاده از تجارب دوستان و همکاران در معرفی افراد مجرب برای خانه تکانی سرویس های آنلاینی به وجود آمده اند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یکی از این سرویس های آنلاین «اسیست هوم» است. این سرویس با معرفی شرکت های خدماتی معتبر به کاربران این امکان را فراهم می آورد که شما خدمت مورد نیازتان را به فرد معتمد و متخصص مربوط در این زمینه بسپارید و هزینه آن را نیز در لحظه و به صورت آنلاین پرداخت کنید. برای شروع کافی است در این سایت ثبت نام کنید.

بعد از آن می توانید از خدمات آن که در بخش نظافت است استفاده کنید. البته خدمات این سرویس تنها به نظافت ختم نمی شود شما می توانید در مراسم مختلف از سرویس پذیرایی این سایت نیز کمک بگیرید. ارائه خدمات در زمینه پرستاری و آشپزی نیز از دیگر خدمات این سایت است. برای استفاده از امکانات این سرویس به www.assisthome.org سر بزنید.