آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۳
ورزش
۱۱

گوناگون

استقلالی ها پاداش گرفتند

اعضای تیم استقلال بعد از پایان دیدار با العین هزار دلار پاداش دریافت کردند.این مبلغ برای برد دربی و رقم پول توجیبی استقلالی ها درامارات به آنها پرداخت شد.

فرصت به گلزن تیم ملی

مهدی طارمی برای انتقال زمستانی خود از پرسپولیس به الغرافه قطرباید 100 هزار دلار به حساب باشگاه واریز کند. درغیراین صورت باشگاه پرسپولیس می تواند شکایتی را علیه مهاجم تیم ملی تهیه کرده تا مانع از ادامه فعالیت وی در الغرافه شوند.

پیروزی بانوان درآسیا

در رقابت های بسکتبال با ویلچر انتخابی بازی های پاراآسیایی، بانوان کشورمان به سومین پیروزی خود دست یافتند. در سومین روزاین مسابقات نمایندگان کشورمان موفق شدند با نتیجه 53 بر14لایوس را مغلوب کنند.

حیدری:جانشین خادم نمی شوم

علیرضا حیدری گفت: اگر به من بگویند جای خادم بیایم، اصلا قبول نمی کنم.علیرضا حیدری دررابطه با مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرپرستی فدراسیون کشتی گفت: ممکن است بتوانم کشتی را اداره کنم اما نمی توانم مانند رسول کشتی را اداره کنم. پس چه دلیلی دارد من بیام جای خادم. او بهتراز بقیه این کار را انجام می دهد.وی تصریح کرد: من زیر پرچم کشتی هستم. این بد است که یک عده وقتی می بینند کشتی به مشکل خورده سریع می گویند، ما هستیم.

تخصیص بودجه به کشتی

سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک گفت: کشتی رشته پرمدال و افتخارآفرین کشوراست. کمیته ملی المپیک با وجود همه محدودیت های مالی از مجموع سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار این فدراسیون، حدود دو میلیارد تومان آن را تاکنون پرداخت کرده است.

هدف کسب سهمیه المپیک

ویشگاهی عضو پیشین تیم ملی کاراته گفت: هدفم از بازگشت به تاتامی مسابقات کسب سهمیه المپیک است و اگر فدراسیون حمایت نکند، به صورت انفرادی درمسابقات شرکت می کنم.

بازگشت ستاره ایرانی

ستاره ایرانی آلکمار به تمرینات تیمش بازگشت تا خبر خوبی برای هواداران ایرانی والبته تیم هلندی باشد.جهانبخش دراین فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم آلکمار داشته است و به گواه خیلی ها بهترین بازیکن تیمش در لیگ هلند بوده است. او توانسته 12 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل هم ثبت کند.

مربی سپید رود محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد و بنابر رای این کمیته علی کریمی سرمربی سپیدرود یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.