آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۳
ورزش
۱۶

امری: بالاخره یک روز لیگ قهرمانان را می بریم

پاری سن ژرمن یک فصل دیگر هم در حسرت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ماند. این ششمین فصلی است که پاری سن ژرمن بعد از انتقال مالکیتش به قطری ها در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کند و نمی تواند از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر برود.

زیر نظر امری اما PSG حتی از مرحله یک هشتم نهایی هم بالاتر نرفته است. با این حال این مرد اسپانیایی همچنان به آینده تیمش و شانس آن برای فتح لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است. اونای امری در این زمینه گفت: همه ما می خواهیم هرچه سریع تر قهرمان این رقابت ها شویم. با صبوری به کارمان ادامه می دهیم و تیمی می سازیم که قابلیت قهرمانی در این رقابت ها را داشته باشد. من مطمئنم این تیم سرانجام یک روز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. هواداران ما هم یک روز شاهد برگزاری جشن قهرمانی پاری سن ژرمن خواهند بود.

اونای امری در حالی از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا سخن می گوید که مالکان قطری این تیم طی چند سال اخیر هزینه هنگفتی در این زمینه خرج کرده اند. از زمانی که ناصر الخلیفه به پاریس رفت تا مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن را به عهده بگیرد هدف اصلی تیم فرانسوی رسیدن به بالاترین جایگاه در اروپا یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان بود. بر همین اساس مالک قطری در هفت سال اخیر برای خرید بازیکن یک میلیارد و 115 میلیون یورو هزینه کرد اما تیم پاریسی حتی نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

طعنه ساچی به پاری سن ژرمن

بعد از باخت پاری سن ژرمن به رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این مسابقات، انتقادات از این تیم متمول پاریسی زیاد شده است. در همین رابطه، آریگو ساچی مربی نامدار ایتالیایی با انتقاد از سبک بازی این تیم گفت: رئال مادرید با حریفی بسیار ضعیف روبه رو شد. پاری سن ژرمن یک گروه از بازیکنان است و کلمه تیم برای آنها معنا و مفهومی ندارد. در دیدار برابر رئال همه دیدیم که آنها چطور بازی کردند. پاری سن ژرمن خیلی چیزها ندارد و نمی شود همه چیز را با پول خرید.