آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۳
ورزش
۱۸

درخواست منصوریان از هواداران استقلال: از شفر حمایت کنید

وینفرد شفر به خاطر تیم قدرتمندی که ساخته، مرد محبوب استقلالی هاست. تیم او تبدیل به یکی از قوی ترین تیم های ایرانی شده که حتی در زمین العین، با ناداوری مقابل آنها مساوی می کند. استقلال در هفته های اخیر با صلابت ترین تیم لیگ برتر بوده و نتایج خوبی به دست آورده است. تساوی این تیم مقابل العین هم حتی باعث شد همه به تمجید از شفر و استقلال بپردازند.

در حالی که همه پشت شفر هستند و از او حمایت می کنند، علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال نیز در پستی از هواداران خواست از مربی آلمانی خود حمایت کنند! منصوریان در پستی جدید نوشت: «شیر همیشه شیره. استقلال همیشه استقلال. چه با علی منصور چه بی علی منصور. من خودم هم با برد استقلال خوشحال میشم و در ضمن این تیم خودم هست. این پیرمرد آلمانی هم داره زحمت خودشو می کشه. بهش احترام بذارید چون مهمان ماست و نتایج خوبش مال همه ماست. به امید سربلندی اعتبار ایران در آسیا.»

او همچنین نوشت: «هر چی فکر می کنم نمی تونم شش سالگیم تا 46 سالگیم رو فراموش کنم. با استقلال 40 سال زندگی کردم. خدایا ممنونم ازت که من استقلالی هستم.»

پیام های منصوریان در فضای مجازی بازخورد مختلفی داشت و بعضی از سایت ها علیه سرمربی سابق آبی ها موضعگیری کردند. آنها اعتقاد داشتند منصوریان با پستی که منتشر کرده، فضایی به وجود آورده که انگار شفر محبوب استقلالی ها نیست و نتایج خوبی نگرفته و او به عنوان بزرگ تر استقلال خواسته تا از مربی آلمانی حمایت کنند!