آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۳
سینمای ایران
۱۱
حذف و اضافه

اکران بدون تغییر «خجالت نکش»

رضا مقصودی، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت، درباره تغییرات احتمالی برای اکران عمومی این فیلم گفت: فیلم خجالت نکش آماده است و همان نسخه جشنواره در اکران عمومی نیز روی پرده سینماها خواهد رفت.

او در ادامه درباره بازخوردهایی که از اکران این فیلم در جشنواره دریافت کرده است، به هنر آنلاین گفت: حضور در جشنواره فیلم فجر اتفاق خوبی بود و بازخوردها نیز خوشحال کننده بود و راضی هستم. انتظار این برخورد را از قبل داشتم و فکر می کردم فیلم مورد استقبال واقع شود و به اندازه حقش، آنچه را باید دریافت کرد.

این کارگردان درباره رقابت فیلم خود با سایر کمدی ها برای اکران نوروزی نیز اظهار کرد: از آنجا که هیچ یک از فیلم های کمدی حاضر در جشنواره و خارج از آن را ندیده ام نمی توانم قضاوت کنم، اما امیدوارم فیلم در اکران عمومی نیز با اقبال خوبی مواجه شود.

خجالت نکش درباره یک زن و شوهر پا به سن گذاشته است که تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای بچه دار می شوند، ولی تلاش می کنند این موضوع را از اهالی روستای محل زندگی خود پنهان کنند.

در این فیلم بازیگرانی چون احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، سیدعلی صالحی، فرانک تمنایی، کاوه آهنگر و سمیرا حسینی ایفای نقش می کنند.

خجالت نکش را سید امیر پروین حسینی تهیه کرده و یکی از گزینه های اکران نوروزی است. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را برای کارگردانش به ارمغان آورد