آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۳
سینمای جهان
۱۲

لوک ایوانز مسافر می سی سی پی

لوک ایوانز، بازیگر انگلیسی تبار سینما راهی می سی سی پی شد، تا در درام ترسناک و دلهره آور «مادر» بازی کند. جنیفر لوئیس و اوکتاویا اسپنسر هم دیگر بازیگران فیلم هستند. گروه سازنده طی یک ماه و نیم در لوکیشن های می سی سی پی، کل صحنه های آن را فیلمبرداری خواهند کرد. از قرار معلوم، این لوکیشن ها نقش مهمی در داستان مادر دارد و به صورت یکی از کاراکترهای محوری ماجرا ظاهر می شود. البته تهیه کنندگان فیلم در شرکت فیلمسازی بلومهاوس، توضیحی درباره داستان و کاراکترهای آن نداده اند. اما گفته می شود مادر یک درام روانکاوانه دلهره آور خواهد بود. به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم نامه فیلم را اسکاتی لندیس نوشته و تیت تیلور کارگردان آن است.

اوکتاویا اسپنسر قبل از این در درام اجتماعی «کمک» با تیلور همکاری داشته است. برای کسانی که در این فیلم شاهد تلاش فیلمساز برای تعریف یک موضوع داغ و پرتنش اجتماعی بودند، گرایش تیلور به ژانر ترس و دلهره باعث تعجب شده است. اما برای لوک ایوانز که سال قبل در نسخه تازه ای از «دیو و دلبر» ظاهر شد، مادر حکم یک تجربه تازه کاری را دارد. به گفته او: «بعد از فیلم های متفاوتی مثل دیو و دلبر و «سریع و آتشی»، برایم خیلی جالب است که وارد دنیای جدیدی می شوم و نقش کاراکتر متفاوتی را به عهده می گیرم.»

لوک ایوانز در دو سال اخیر و بعد از بازی در قسمت هفتم مجموعه فیلم سریع وآتشی، به صورت بازیگر مطرح نقش های اکشن و ماجراجویانه سینما درآمده است. خود او هم علاقه خود نسبت به بازی در فیلم های این ژانر موفق را در گفت وگوهای مختلف ابراز کرده است. با این حال فیلم مادر یکی از محصولات مستقل صنعت سینما به حساب می آید.