آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۷
حوادث
۱۷

اسید پاشی به زن جوان در «خوش ییلاق»

حسین خانی

گروه حوادث -/ کارآگاهان پلیس استان گلستان درتعقیب دو مرد ناشناس هستند که دراقدامی هولناک به صورت یک زن در گردنه های «خوش ییلاق» اسید پاشیده وگریخته اند. به گزارش خبرنگارحوادث «ایران»، این واقعه روز پنجشنبه 17 اسفند در گردنه خوش ییلاق جاده شاهرود به آزاد شهر در استان گلستان رخ داد.دراین ماجرای هولناک دو مرد ناشناس به روی زن جوانی اسید پاشیدند. این درحالی بود که هنگام اسید پاشی کنترل خودروی آنها از دست شان خارج شد و به دره سقوط کرد.

زن جوان که از شدت اسید پاشی تمام اعضای بدنش سوخته بود، دقایقی بعد با اورژانس و پلیس تماس گرفت و از امدادگران کمک خواست. پس از انتقال زن جوان به بیمارستان، تیمی از پزشکان عملیات درمانی وی را آغاز کردند.هنوز از سرنوشت دو مرد اسید پاش و انگیزه این اقدام هولناک آنها اطلاعی دردست نیست.

معاون فرماندار شهرستان آزادشهرنیز درباره جزئیات این واقعه گفت: «ساعت 4 عصر پنجشنبه یک دستگاه خودروی پژو 206 که راننده آن خانم جوانی بود در محور «خوش ییلاق» هدف حمله اسیدپاشی از سوی شخص ناشناسی قرار گرفت.

براساس گزارش رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب بانوی جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی 206 این زن را متوقف کردند و پس از آن روی او اسید پاشیدند و سپس پا به فرار گذاشتند.با اعلام این حادثه، نیروهای امدادی بسرعت راهی محل شده و زن جوان را به دلیل سوختگی 40 درصدی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند.وی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی مصدوم در حال حاضر پایدار گزارش شده است و تحقیقات تخصصی برای دستگیری عامل یا عاملان اسید پاشی و روشن شدن انگیزه این سوءقصد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.

شهرستان آزادشهر با 85 هزارنفر جمعیت، در شرق استان گلستان قرار دارد و محور خوش ییلاق، مسیر اتصال استان گلستان به سمنان از طریق آزادشهر - شاهرود است.