آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۴۰
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

تشکر کی روش از پروین و دایی

کارلوس کی روش از علی پروین و علی دایی به دلیل حمایت هایشان تشکر کرد. او در یادداشتی به همراه تصاویری از دایی و پروین در روز درختکاری، نوشت: «حمایت و اعتماد شما همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.»

تجمع مسالمت آمیز حق قانونی

برخی کاربران فضای مجازی با اشاره به اصل 27 قانون اساسی «تجمع مسالمت آمیز را حق شهروندان» دانستند. از دیدگاه این کاربران تجمع در قالب این اصل ظرفیت قانونی برای طرح و پیگیری مطالبات مردم است.

ابهام در سرنوشت سپنتا نیکنام

یکی از کاربران فضای مجازی یادآور شده که یک چهارم از شورای پنجم گذشت اما وضعیت «سپنتا نیکنام» عضو زرتشتی شورای شهر یزد بلاتکلیف مانده است.او خواستار اتخاذ تصمیم مجمع تشخیص مصلحت درباره سرنوشت حضور اقلیت های مذهبی در شوراهای شهر شده است.

هشدار برای استیضاح

برخی فعالان سیاسی در فضای مجازی نوشتند که چشم اندازی از وجود گزینه بهتر برای سه وزیر که قرار است استیضاح شوند، وجود ندارد. برخی نیز هشدار داده اند که «نمایندگان دقت کنند استیضاح باشد و نه باج خواهی و به پشت پرده های استیضاح توجه شود»گروهی از کاربران فضای مجازی هم ضرورت ظرفیت و تحمل شنیدن روشنگری های وزیران از سوی نمایندگان را مطرح کردند.

افشاگری دیرهنگام

ادعای احمدزاده رئیس میراث فرهنگی دوره احمدی نژاد درباره خروج 600هزار شیء تاریخی در دوره ریاست بقایی بر این سازمان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.برخی کاربران نوشتند که چرا افشاگری احمدزاده در همان مقطع انجام نشد.

درخواست برای اجرای قانون

یک نماینده سابق مجلس در فضای مجازی خواستار اجرای «قانون انتشار علنی حقوق و مزایای مسئولین» تا پایان امسال شد.او تهدید کرد در صورت اجرا نشدن قانون مردم را به تجمع قانونی علیه دولت دعوت می کند.

ورود زنان به ورزشگاه ها منع قانونی ندارد

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت ورود زنان به ورزشگاه ها منع قانونی ندارد.به نوشته این کاربر، حضور زنان در ورزشگاه ها پاسخ همدلانه به افکار عمومی در ایران و جهان قلمداد می شود.