آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در رای استیضاح وزیر راه و شهرسازی خدا را در نظر بگیرند نه وعده و وعید وزیر را؟!

06090915 و جمعی از متقاضیان مسکن مهر پردیس

* دولتی ها ابتدا تکلیف خسارت های سنگین توافق برجام را روشن کنند سپس صحبت از مذاکره بر سر FATF و موشک و منطقه داشته باشند.

21450912

* به دنبال افاضات آقایان با تدبیر و ادب، لازم است سوال شود انتقاد از کسانی که امضای کری را تضمین می دانستند و آب خوردن مردم را به برجام مشروط کرده بودند و نیز کسانی که یک قرارداد مهم بین المللی را در عرض کمتر از 20 دقیقه تصویب کردند کم عقلی بود یا پذیرش آن؟

46400913

* آقای رئیس جمهور! تعامل یک طرفه با شیاطین و کدخداها دیگر بس است! چگونه می خواهید این کمک روباه پیر به آل سعود یعنی اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی که حاصل هزاران خون شهید است را توجیه کنید؟! باید دولت خبیث انگلیس در بیانیه رسمی از ملت ایران عذرخواهی کند و قبل از آن، دیپلمات های کثیف آن کشورمان را ترک کنند. اینکه سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از قول آنها موضوع عذرخواهی را مطرح کند بی معنی است.

95900914

* بسیار مایه شرمندگی بود که در خبر شبکه یک سیما (96/12/19) سفیرمان در انگلیس (آقای بعیدی نژاد) تمام قد به عنوان وکیل مدافع روباه پیر انگلیس خبیث ظاهر شد و حمایت انگلیس از شیطنت های طیف شیرازی در حمله به سفارت را توجیه کرد! در هر سفارتخانه ای، پلیس وجود دارد و باید مانع ورود افراد غیرمجاز شود اما با همکاری پلیس، تفاله های مزدور انگلیس وارد سفارتمان می شوند و به پرچم مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است اهانت می کنند و کمتر از 24 ساعت پس از بازداشت، آزاد می شوند! چند شرور فرقه شیرازی مطمئنا بدون هماهنگی نمی توانستند سه ساعت بخشی از سفارتمان را اشغال کنند و به پرچم مقدسمان جسارت کنند.

دولابی و 61580936

* ملت شریف! در دوره این دولت، با کمترین اهانت به سفارت های انگلیس و آل سعود خبیث، برخورد شدیدی با مردم خشمگین صورت گرفت و حبس های طویلی برای آنها در نظر گرفتند که هنوز عده ای از آنها در زندانند ولی متقابلا دولت انگلیس مجرمان حمله به سفارتمان را کمتر از 24 ساعت بازداشت، آزاد کرد!

ابوالقاسمی

* ملت شهیدپرور از دستگاه دیپلماسی کشورمان می خواهند که سفیر کشور خبیث انگلیس را از کشور طرد و در لانه جاسوسی آنها را مسدود نمایند. این کشور در توطئه علیه کشورمان لحظه ای درنگ نمی کند که آخرین مورد آن همدستی با حمله 4 نفر از اراذل و اوباش شیعه انگلیسی به سفارتمان در انگلیس است.

شکیبا و فرخ و روشن

* نتیجه مذاکره با کشورهای اروپایی در این مدت حمله عده ای مزدور از فرقه شیرازی به سفارت کشورمان در انگلستان با هماهنگی انگلیسی ها بوده است. با این وصف آیا دولتمردان نمی خواهند در سیاست های بدون نتیجه خود تجدیدنظر بکنند و جلوی ضرر و زیان بیشتر را بگیرند؟

61110912

* آن کلیدی که آقای رئیس جمهور 5 سال پیش در تلویزیون نشان مردم داد فقط یک قفل را باز کرد و آن قفل سفارت شوم انگلیس در تهران بود. نتیجه این بازگشایی هم با حمله اشرار و مزدوران دولت انگلیس به سفارت ایران در این کشور دیده شد.

69630913

* در شیعه انگلیسی بودن طیف شیرازی همین بس که پس از حادثه سفارت جمهوری اسلامی در آن کشور، چند نفر از آن طیف حاضر می شوند با شبکه هایی بهائی و دشمن اهل بیت(ع) مانند «من و تو» یک مصاحبه کنند و درباره اینکه جمهوری اسلامی ایران به آنها شیعه انگلیسی می گوید توضیح دهند.

53640912

* به نظر می رسد مسئولان امر، شهر بزرگ تهران و پایتخت ام القرای جهان اسلام را به حال خود رها کرده اند و هر کس هر طوری دوست دارد رفتار می کند. کرایه برهای موتورسوار ناوارد به خیابان ها و مناطق، مسافرکش های شهرستانی، سر چهارراه ها

بساط فروش سی دی های غیرمجاز، بادکنک، لوازم آرایشی و پوششی و... گدایی در راه های مسدود و... به صورت های گوناگون نظم شهر را به هم ریخته است. گویا شهر بدون متولی است!... شورای شهر و شهردار هم گویا هیچ وظیفه ای در این زمینه ندارند جز اقدامات جنجالی مثل تعویض نام خیابانی که به تصریح امام راحل(ره) مسلم هم نبوده یا رقاصی در برج میلاد و... ای مسئولان تهران! وظیفه شرعی و عقلی و قانونی حکم می کند که به وضعیت پایتخت برسید. باور کنید حاشیه سازی جزء وظایف شما نیست.

میرزایی، طاهری و قادری

* سعودی های وهابی و ضدشیعه چگونه با روباه پیر که از فرقه ضاله شیرازی یعنی هتک کننده مقدسات اهل سنت، حمایت می کنند، ارتباط صمیمانه دارند؟! شیرازی ها و وهابی ها هر دو آلت دست پیر استعمار برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) اند؟!

1526 0910

* اینکه انگلیس مهاجمین به سفارت ایران را آزاد کرده تعجب ندارد تعجب از مسئولان کشور است که با مواضع انفعالی خود در سیاست خارجی دشمنان را جسور کرده اند.

2046 0912

* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان بنزین ندادن آلمانی ها برای ادامه پرواز هواپیمای حامل ایشان را یک امر عادی و معمول دانسته است. وقتی خود ما جسارت دشمنان را امر عادی بدانیم چرا بیگانگان گستاخ تر نشوند. پیشنهاد می شود در سفرهای خارجی دولتی ها چند نفر از افراد بیکار جامعه دبه به دست همراه آنان اعزام بشوند تا هم کارآفرینی شده باشد و هم مشکل عدم تحویل بنزین به هواپیمای ایران در سفرهای خارجی مسئولان به وجود نیاید.

توکلی

* سخنگوی دولت گفت اوضاع خوب است، انتقاد نکنید. من هم با ایشان موافقم اگر مردم، بیکارها، مجردها، فقرا، رکود، تورم و... را درنظر نگیرند همه چیز خوب است! آقایان در کجا زندگی می کنند آدرس بدهند تا ما هم برویم آنجا و این مشکلات را نبینیم.

0288 0912

* برخی از نمایندگانی که زبانشان فقط به مدح و ثنای دولتمردان باز می شود درک و دردی از مشکلات مردم ندارند و وظیفه نمایندگی مجلس را به امتیازهایی که از دولتی ها گرفته اند فروخته اند. امیدواریم که بتوانند در روز قیامت پاسخگوی اعمال خود باشند.

1648 0915

* اصلاح طلبان برنامه رقص دختران در برج میلاد را به عمد رقم زده اند که علاوه بر ترویج منکر در جامعه موضوع کنار رفتن شهردار تهران به دلیل ناتوانی در چنین مسئولیتی به حاشیه برود و در حقیقت به مردم آدرس غلط بدهند و ضعف خودشان را بپوشانند.

3104 0912

* کاری که شهردار تهران در برج میلاد مرتکب شد نشان از برنامه های خطرناکی دارد که برای قداست شکنی از نظام و ارزش های اسلامی و نیز ایجاد غفلت از مسایل اصلی طراحی شده و چنانچه با آنها برخورد نشود همه و به ویژه دستگاه قضائی در قبال آن مسئول هستیم.

54770912 و 89160911

* با توجه به سخن وندی شرمن درباره تهیه سند برجام و پذیرش بدون فکر دیپلمات های ایرانی، هیئت رئیسه مجلس و نمایندگانی که ظرف 20 دقیقه این سند خسارت بار را بدون توجه به منویات رهبر عزیزمان تایید کردند چه پاسخی به ملت و خدای ملت دارند؟

حسین بهبودی

* به بصیرت کیهان و کیهانی ها باید افتخار کرد چرا که تمام پیش بینی هایی که در خصوص آینده برجام کردند درست از آب درآمد. ولی در این سال ها به جرم بیان حقایق از سوی دولت و دولتی ها فحش و ناسزا شنیدند.

79770912

* روسیه با دیپلماسی خود، توانست در مسابقات ورزشی حرف خود را به کرسی بنشاند و مانع بازی بین تیم خود و اوکراین شود ولی وزیر خارجه کشورمان با آن همه ادعای برند بودن نمی تواند مانع شکل گیری قرعه بازی بین ورزشکارانمان با رژیم اشغالگر قدس و سپس جریمه ورزش ایران شوند. چرا؟!

54180912

* ضمن تشکر از افتتاح شبکه کالای ایرانی، مسئولان شبکه لطفا لوگوی شبکه (آرم و نشانه) آن را هم به زبان ایرانی قرار دهند. K انگلیسی چه نسبتی با کالا و زبان ایرانی دارد؟!

صادقی- بابلسر