آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۷
حوادث
۱۹

قتل به خاطر «دی وی دی»

دو برادر که در جریان دعوا بر سر معامله دستگاه دی وی دی، فروشنده جوان را کشته بودند، بازداشت شدند.

به گزارش جام جم، شامگاه 5 اسفند امسال پسر 26 ساله ای به نام فریبرزکه تازه از کمپ آزاد شده بود در جریان معامله دستگاه دی وی دی با دو برادر در بوستان باهنر در محله اشرفی اصفهانی در غرب تهران درگیر و کشته شد. این دو برادر دیروز در خانه شان در غرب تهران بازداشت و برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

مهیار 32 ساله به بازپرس سجادمنافی آذر گفت: دیپلم رایانه دارم وسال ها حسابدار بودم و اکنون راننده اینترنتی شدم. یک بار به خاطر حمل سلاح گرم به زندان افتادم. من فریبرز را همراه یک کارتن خواب در غرب تهران دیدم که قصد فروش دستگاه دی وی دی داشت. آن کارتن خواب گفت تو بردار و اگر نخواستی من آن را بر می دارم. برای تست دستگاه را به خانه بردم.

وی افزود: گوشی ام در خانه جاماند و متوجه تماس های فریبرز نشدم. شب که بازگشتم تلفن را جواب دادم که خواست دستگاه دی وی دی را برایش به بوستان باهنر بیاورم. آنجا که رفتم او و دوستش امیر آمدند. فحاشی کرد و دعوایمان شد. باور نکرد گوشی در خانه جا مانده و فکر می کرد قصد سرقت دی وی دی را داشتم. با چوبدستی کتکم زد. دعوایمان بالا گرفت و چوب دستی زمین افتاد. دوستش میانجیگری کرد، اما فریبرز دعوا را ادامه داد. برادرم مهدی سراغم آمد که ناخواسته پایش به این دعوا بازشد و نفهمیدم چطور فریبرز را کشت.

مهدی 37 ساله هم به بازپرس پرونده گفت: فوق دیپلم رایانه دارم و در پروژ ه های سدسازی به عنوان نقشه بردار کار می کنم. برای هواخواهی از برادرم به آن بوستان رفتم که فربیرز چاقو کشید. خواستم آن را بگیرم که به خودش اصابت کرد.

مهدی به اتهام مباشرت در قتل عمدی و شرکت در نزاع و برادرش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل، روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند.