آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۷
ورزش
۱۸

برانکو: هدف ما صعود به فینال لیگ قهرمانان است

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الوصل امارات، گفت که رو به رو شدن با این تیم برای دومین بار در مدتی کوتاه، هم می تواند برای این دو تیم سخت باشد و هم می تواند جنبه مثبت داشته باشد. بخشی از مهم ترین صحبت های سرمربی پرسپولیس در ادامه آمده است:

الوصل برای این بازی دو گزینه بیشتر ندارد. اگر در این بازی شکست بخورند، به طور کامل از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شوند و اگر بتوانند به پیروزی برسند، همچنان شانس صعود خواهند داشت.

در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن ضعیف نداریم و همه تیم ها قوی هستند و برای برد می آیند. هدف اصلی ما مثل همیشه، با احترام به الوصل برد است و برد.

ما اهمیت زیادی برای دیدار با الوصل قائل شده ایم و چند روز زودتر به امارات آمدیم تا با شرایط جوی و آب و هوایی آشنا شویم، زیرا این بازی یکی از مهم ترین بازی های گروه ماست.

من چون لیگ امارات را می شناسم و دنبال می کنم، به نظرم بازی با الوصل نقشی کلیدی در سرنوشت ما دارد. الوصل تا چند هفته پیش از گزینه های اصلی برای قهرمانی در امارات بود.

فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم، اما اهداف ما پایان ندارد. هدف ما هدف حداکثری تا فینال و حتی قهرمانی است. افتخاری بود که فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم و این فصل هم هدف و انگیزه ای که داریم، این است که حداقل تا نیمه نهایی برویم. هدف نهایی ما رسیدن به فینال و قهرمانی است.