آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۷
ورزش
۱۸

استقلال مقابل 100 هزار تماشاگر احساسی بازی کرد

مساوی تلخ در آزادی

استقلال دیروز هم مقابل العین متوقف شد و این بار با تساوی یک - یک. در حالی که 100 هزار تماشاگر دیروز به ورزشگاه آزادی رفته بودند تا استقلال بازی برگشت خود مقابل العین را با برد تمام کند، این تیم با ارائه نمایشی نه چندان مطلوب، به نتیجه تساوی مقابل این تیم رضایت داد. استقلال در بازی دیروز آن تیم باکیفیت گذشته و حتی تیم بازی رفت مقابل العین نبود.

در آن بازی داور مالزیایی، استقلال را متوقف کرد؛ اما در این بازی کیفیت نماینده ما به شکلی محسوس افت کرده بود. گل اول بازی در دقیقه 42 و از روی نقطه پنالتی توسط تیام برای استقلال زده شد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. استقلال بعد از این گل کاملا عقب کشید و کل نیمه دوم را در لاک دفاعی فرو رفت و حتی سیدحسین حسینی چند سیو عالی داشت؛ اما سرانجام گل تساوی در دقیقه 78 توسط تسوکا به ثمر رسید تا آب سردی بر پیکر ورزشگاه ریخته شود. در نهایت این بازی با تساوی یک – یک تمام شد تا استقلال با 6 امتیاز با شرایطی کاملا مشابه الریان قطر در کنار این تیم در صدر جدول گروه چهارم قرار بگیرد. العین هم 4 امتیازی شد و الهلال هم 2 امتیازی و قعرنشین باقی ماند. در دیگر بازی این گروه الریان توانست الهلال را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

شکست سنگین ذوب

ذوب آهن دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در بازی چهارم خود در گروه دوم را با شکست عجیب 3 بر صفر مقابل الوحده به پایان برد تا الوحده اولین امتیازهای خود در این فصل را مقابل ذوب به دست بیاورد. در دیگر بازی این گروه الدحیل قطر در ازبکستان با نتیجه 2 بر یک مقابل لکوموتیو به برتری رسید تا 12 امتیازی شده و صعود خود به دور بعد به عنوان سرگروه را قطعی کند. ذوب آهن با این شکست 6 امتیازی باقی ماند و لکوموتیو و الوحده هم 3 امتیازی شدند.