آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۷
جامعه
۱۷
رویداد ویژه

رسانه ملی قدردان خانواده شهدا

به هرکدامشان یک شاخه گل رز قرمز دادند به نشانه قدردانی، سخنران ها هم که پشت تریبون آمدند، تک تک شان را ستودند به صبر. حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری آنها را مصداق آیه ده سوره «زمر» نامید، زنانی که صبور شده اند به سه علت: به خاطر معامله شان با خدا، معامله شان با آخرت و معامله با خودشان.

به گزارش جام جم، مادرانی که شهید تقدیم انقلاب کرده اند و همسرانی که وفادارانه به میراث شوهران شهیدشان پایبند مانده اند و شده اند خانواده شهدای رسانه ملی، دیروز مخاطب این سخنران بودند در سالن کوثرساختمان اداری سازمان صدا وسیما، یک روز مانده به 22 اسفند، روز شهید و سه روز پس از تولد حضرت فاطمه(س)، روز مادر.

احمد شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا وسیما دیروز که روی سن آمد، گفت شهدا مایه آبرو و حیثیت کشورند و آنها که خلاف مصالح نظام حرکت کرده اند، شرمنده شهدا و خانواده هایشان. او گفت رسانه ملی 142 خانواده شهید دارد که باعث برکت سازمان هستند.

صحبت های شهریاری که تمام شد، مراسم با صحنه ای خاص اوج گرفت. مادر یک شهید گمنام، آرام و با صلابت، جعبه ای پیچیده میان چفیه ای را روی دست گرفت و آمد روی سن، ایستاد مقابل معاون رسانه ای ملی و با طمانینه از آن رونمایی کرد. مادر شهید هدیه آورده بود؛ سربند فرزند شهیدش، قمقمه خاکی اش و مشتی از تربت محل شهادتش که با سلیقه قابش گرفته بودند.