آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۷
ورزش
۱۶

میرحسینی،سرمربی موفق خاتم اردکان: برنده هم نشویم سربلند هستیم

عباسعلی میرحسینی و تیمش مقابل بانک سرمایه در نخستین فینال رقابت های والیبال شکست خوردند اما این اتفاق هیچ چیزی از ارزش های آنها را کم نمی کند.کار برای آنها سخت است و این را خود میرحسینی هم می داند. با این حال او و شاگردانش می خواهند اتفاقات خوبی را در بازی های آینده رقم بزنند.

او درباره بازی رفت می گوید: فکر می کنم بانک سرمایه تجربه داشت. به نوعی ما را غافلگیر کردند. اختلاف در زمانی کوتاه زیاد شد و می دانستیم دیگر به آن نمی رسیم. با این حال معتقدم که بعضی از اشتباهات فردی هم در این شکست نقش داشت.

او با بیان این که از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است، ادامه داد:از عملکرد تیمم راضی هستم.البته از شکست ناراحت شدم اما این دلیل نمی شود برای والیبال خوشحال نباشم. بازی خوبی بود و جمعیت زیادی هم آمده بودند. این بازی والیبال را سربلند کرد؛ بازی بدون فحاشی و حاشیه. بالاخره یک طرف بازی برد است و یک طرف باخت.

از او درباره بازی برگشت سوال کردیم که میرحسینی چنین واکنش نشان داد: خیلی سخت تر از بازی اول می شود. چرا که بانک سرمایه، یک برد جلوتر از ماست. از سوی دیگر کارخانه تیمی با تجربه دارد و دستش هم باز است. بازیکنان ما برای شکست سرمایه باید صد صد باشند که بندرت این حالت پیش می آید. هرچند ما برای باخت به زمین نمی رویم و بدمان نمی آید با حمایت تماشاگران برنده باشیم. من به بچه هایم گفته ام خدای ناکرده، بازنده هم شدید چیزی از دست نداده اید. چرا که از جان مایه گذاشته اند.