آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۷
اخبار کشور
۳

نوبخت: سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف سازی راه اندازی می کند

سخنگوی دولت گفت: سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف سازی و دریافت ها را راه اندازی می کند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه در سال 96 با بیان اینکه اگر دستگاهی حقوق نگرفته حتما به سازمان برنامه و بودجه اطلاع دهد، گفت: ما تاکنون حقوق همه دستگاه ها را پرداخت کرده ایم.

نوبخت افزود: همه مقامات دولتی زیر 10 میلیون حقوق می گیرند.

وی تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی سامانه شفاف سازی و دریافت ها را راه اندازی می کند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی نه ماهه 96 نسبت به زمان مشابه سال قبل با در نظر گرفتن نفت4/4درصد و بدون نفت 4/7 درصد است و رشد سرمایه گذاری ما 3/9 درصد است.

به گزارش فارس، نوبخت درخصوص آخرین وضعیت پرداخت های تسهیلاتی به واحدهای تولیدی، اظهار داشت: بر اساس گزارش روز گذشته نظام بانکی و وزارت صنعت، مجموعا 17 هزار و474 میلیارد تومان به 26 هزار و 678 بنگاه پرداخت شده است. بخش دیگری نیز از طرف دولت به طرح های عمرانی کمک شده که بالغ بر 33 هزار و 454 هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با 18 هزار و 643 میلیارد تومان که در سال گذشته پرداخت شده بود، رشد 79 درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: همان گونه که قدرت نظامی یکی از مولفه های قدرت ملی است و تحت هیچ شرایطی از آن دست نخواهیم کشید، اقتصاد هم یکی از مولفه های قدرت ملی ما است. امروز با توجه به دشمنی ها و اتحاد نامبارک آمریکا و انگلیس علیه ایران، داشتن قدرت اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است.