آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۹۰
بانک و بیمه
۱۳

خبر بنگاه ها

فروش گواهی سپرده 16 درصدی در بانک ملت

گروه بنگاه ها: فروش مرحله جدید گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک ملت از روز گذشته (سه شنبه) آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با مجوز بانک مرکزی، 10 هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده با نرخ سود علی الحساب سالانه 16درصد را به مشتریان عرضه می کند.بر اساس این گزارش، فروش این گواهی سپرده ها تا پایان روز دوشنبه 28 اسفندماه 96 ادامه خواهد داشت. بر این اساس، گواهی سپرده فوق، مدت دار، ویژه سرمایه گذاری (عام) یک ساله، با نام و الکترونیک خواهد بود. نرخ سود علی الحساب سالانه این اوراق 16درصد قابل پرداخت در مقاطع ماهانه و نرخ بازخرید آن، قبل از سررسید، 14 درصد سالانه در نظر گرفته شده است.

امکان شارژ سیم کارت های رایتل در خودپردازهای بانک تجارت

گروه بنگاه ها: امکان خرید شارژ برای دارندگان سیم کارت های رایتل از طریق خودپردازهای بانک تجارت فراهم شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، از این پس دارندگان سیم کارت های رایتل نیز می توانند شارژ سیم کارت های خود را از طریق خودپردازهای این بانک در سراسر کشور خریداری کنند. بنابراین گزارش، هم اکنون امکان خرید شارژ سیم کارت اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق خودپردازهای بانک تجارت فراهم است. دارندگان سیم کارت های ایرانسل و همراه اول همچنین می توانند عملیات شارژ سیم کارت های خود را از طریق سیستم اینترنت بانک و موبایل بانک تجارت به انجام رسانند.

امکان کارت به کارت در موسسه اعتباری ملل تنها از طریق پات

گروه بنگاه ها: پات تنها نرم افزار پرداختی است که موفق شد برای نخستین بار امکان کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباری ملل به کلیه بانک ها را فراهم کند. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، نرم افزار پات که تاکنون یکی از نرم افزارهای پیشرو در فراهم کردن امکان کارت به کارت برای بانک های مختلف بوده است، این بار موسسه اعتباری ملل را به جمع خانواده خود اضافه کرد. اپلیکیشن پات پیش از این امکان کارت به کارت برای بانک ملی، ملت، تجارت، سپه، پارسیان، سامان، کشاورزی، صنعت و معدن، اقتصاد نوین، بانک شهر، انصار، دی، پست بانک، ایران زمین، قوامین، حکمت ایرانیان، خاورمیانه، آینده، مهر اقتصاد و سرمایه را ایجاد کرده بود.