آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۸
ورزش
۱۱

گوناگون

کشتی به آمریکا نمی رود

با توجه به گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از کشورمان از سوی اتحادیه جهانی، فدراسیون ایران از حضور درجام جهانی کشتی آزاد انصراف داد.این مسابقات قراراست

20 فروردین در آمریکا برگزار شود.

عزیمت تیراندازان به مالزی

تیم تیراندازی دانشجویان ایران به منظور شرکت دررقابت های قهرمانی وارد مالزی شدند.این رقابت ها از امروز در شهر کوالالامپور برگزارخواهد شد.

تمدید با 10 پرسپولیسی

مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند ازهفته آینده مذاکرات خود را با آن دسته از نفراتی که قراردادشان در پایان فصل با این تیم به پایان خواهد رسید، آغازکنند.درحال حاضر نفراتی چون رادوشویچ، ماهینی، ربیع خواه، امیری، محرمی، علوان زاده، مسلمان، احمدزاده، نوراللهی وکامیابی نیا فقط دو ماه از زمان قراردادشان باقی مانده است وازاین روگرشاسبی به خواسته برانکو درنظر دارد تا قبل از اتمام سال برای تمدید قرارداد با این بازیکنان به توافق نهایی برسد.

سفر25 کاراته کا به هلند

مرحله سوم لیگ جهانی کاراته با حضور 25 کاراته کا از کشورمان در هلند آغاز می شود. این دوره از مسابقات با حضور 683 کاراته کا از 74 کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

پارس قهرمان لیگ ووشو

لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور با قهرمانی پارس جنوبی برای چهارمین دوره متوالی به پایان رسیدوتیم دانشگاه آزاد نایب قهرمان شد.پاس ناجا نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

کاپیتان تیم ملی می رسد

پزشکان تیم ناتینگهام فارست خیال کی روش را بابت حضور اشکان دژاگه در جام جهانی راحت کردند. دژاگه لژیونر و

ملی پوش کشورمان دراولین بازی برای تیم ناتینگهام فارست دچار مصدومیت شده بود.

عطایا به تیم ملی دعوت شد

ربیع عطایا باردیگربه اردوی تیم ملی فوتبال لبنان دعوت شد. این بازیکن پس از دیدار ذوب آهن مقابل الوحده که با شکست شاگردان قلعه نویی همراه بود با اجازه کادرفنی به لبنان رفت.

تیم الهلال درآستانه حذف

تیم فوتبال الهلال عربستان که یکی از پرامیدترین تیم های این فصل ازرقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود، درآستانه حذف زودهنگام ازاین مسابقات قراردارد.